Gå til innhold

Elkjøp, ordrer borte fra min side


Anbefalte innlegg

Ser jeg mangler en masse ordrer fra min side, antar det er etter omleggingen? Ba om å få tilsendt en kvittering, men får beskjed om at de bare lagrer i tre år!

Har en vaskemaskin som tuller med programvelgeren, finner selvsagt ikke akkurat den ordrebekreftelsen på mail, men vet jo at den lå inne hos Elkjøp på min side.

Andre som har mistet ordrer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
^fmj skrev (3 timer siden):

Ser jeg mangler en masse ordrer fra min side, antar det er etter omleggingen? Ba om å få tilsendt en kvittering, men får beskjed om at de bare lagrer i tre år!

Har en vaskemaskin som tuller med programvelgeren, finner selvsagt ikke akkurat den ordrebekreftelsen på mail, men vet jo at den lå inne hos Elkjøp på min side.

Andre som har mistet ordrer?

Jeg laster ned (eller scanner) alle kvitteringer som jeg tror kan komme til nytte, og lagrer de i en skytjeneste så jeg har tilgang til de overalt. Stoler ikke på at andre tar vare på dette for meg.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
zanta skrev (52 minutter siden):

Jeg laster ned (eller scanner) alle kvitteringer som jeg tror kan komme til nytte, og lagrer de i en skytjeneste så jeg har tilgang til de overalt. Stoler ikke på at andre tar vare på dette for meg.

Ja, det er nok lurt. Jeg pleier å spare på ordrebekreftelser og kvitteringer, men akkurat denne klarer jeg ikke å finne.

Lenke til kommentar

Alt som kjøpes for en viss sum, og som jeg mistenker kan bli offer for reklamasjon, tar jeg bilde av på telefonen og legger i en mappe som heter "kvitteringer". Blir jo noen bilder etter hvert, men da har man det tilgjengelig når man trenger det. Husk at det ikke trengs original kvittering for å kunne reklamere, kun at man kan sannsynliggjøre at kjøpet er foretatt der man reklamerer.

Lenke til kommentar

Jeg har en konspirasjonsteori om at Elkjøp spekulerer i å slette data fra kjøpshistorikken etter så kort tid som de tør. Da gjør de det vanskligere for oss kunder når vi skal reklamere senere, og Elkjøp kan ha lurt seg unna kostnadene ved reklamasjonen 😡!

Har slitt med dette selv en gang hvor jeg lette gjennom "Min side" hos Elkjøp uten å finne det jeg skulle reklamere på uten å finne varen, lette gjennom "Min side" hos flere andre nettbutikker før jeg kom på å sjekke e-post for kvittering. Kastet bort en masse tid på å lete på grunn av idiotpraksisen til Elkjøp med å slette historikk 😠

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...