Woff Skrevet tirsdag kl 14:05 Skrevet tirsdag kl 14:05 Griever skrev (25 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor så mange har lagt nettopp denne medisinen for tvil og hat Problemet er vel akkurat det motsatte? Alt for mange som bare MÅ ha de etter det jeg skjønner.. Skal man slanke seg 4-5 kilo så skal det gjøres medisinsk (for å følge mote og influencers..) Men som nevnt over her, de bivirkningene du risikerer er ikke noe i forhold til problemene du blir kvitt! Jeg har nevnt alt for mange (?) ganger her i tråden at jeg kvittet meg fort med en forferdelig bruk av Insulin, jeg har kuttet totalt et par andre legemidler og for ikke å glemme 60 kilo! 😊 1
Griever Skrevet tirsdag kl 15:37 Skrevet tirsdag kl 15:37 (endret) Woff skrev (1 time siden): Problemet er vel akkurat det motsatte? Alt for mange som bare MÅ ha de etter det jeg skjønner.. Skal man slanke seg 4-5 kilo så skal det gjøres medisinsk (for å følge mote og influencers..) Men som nevnt over her, de bivirkningene du risikerer er ikke noe i forhold til problemene du blir kvitt! Jeg har nevnt alt for mange (?) ganger her i tråden at jeg kvittet meg fort med en forferdelig bruk av Insulin, jeg har kuttet totalt et par andre legemidler og for ikke å glemme 60 kilo! 😊 60kg??? Det er helt vanvittig bra jobba! Det kommer ikke av seg selv, om man bruker ozempic/wegovy aldri så mye. Gratulerer! 😁😁😁 Og ikke minst veldig kult at du har kunnet kutte ned på medisiner 👍💪 Endret tirsdag kl 15:39 av Griever 1
Woff Skrevet tirsdag kl 15:46 Skrevet tirsdag kl 15:46 Griever skrev (2 minutter siden): Det er helt vanvittig bra jobba! Takker for den! Joda, det har kostet, men har også vært verd det! Jeg hadde ikke vært i nærheten UTEN Ozempic da, har tross alt prøvd å redusere vekta før (noen ganger..)! Derfor GRUER jeg meg absolutt til hva som skjer når jeg får beskjed av lege om å slutte med dette.. Er redd jeg alt for fort går opp igjen, noe jeg selvsagt ikke vil, men jeg har IKKE kontroll! Men det er jo legen som bestemmer (kanskje..). Jeg har bestilt kontrolltime etter sommerferien og da blir det vel diskutert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå