Gå til innhold

Hvilken nettsted bruker man i 2023 får å vise fram bildene sine?


Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, hvor bør man legge ut bilder i 2023?

Tiktok, Instagram, etc.

Eller

Flickr, 500px

Det er i hvert fall ikke tvil om at de første har størst publikum.

Er medlem av Flickr, men der er det kun fotografer som er medlem. Har ikke testet ut i det siste, men antar man må skaffe seg noen «venner» der for å få noen «views». Man må jo være medlem der for å kunne se bilder.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Hoppet på et 2 års tilbud for Flickr, men ja nesten bare andre Flickr medlemmer som ser på.  Medlemsskap gratis opp til 1000 bilder.

Fant også Freeimage.host som er gratis, men eierskapet virker "shady"/ukjent så har sluttet å bruke det.

Spørs jo hva formålet er ?  Lagre for egen del/backup eller for å vise fram til venner & kjente (greie album-funksjoner på Flickr, dvs del link til album) eller for å bli kjendis/influencer  (Instagram etc..)

Er du ute etter foto-kritikk og diskutere foto/kamera/objektiv så lever dpreview.com fortsatt.

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har medlemskap i Flickr, vet ikke om det er fordi jeg har gratis medlemskapet eller om bildene mine ikke er attraktive nok. Men få veldig lite treff på bildene mine.

Har lest noe om at en må jobbe ganske mye aktivt på Flicker samt besøke andre medlemmer og kommentere og etc. Har prøvd litt det og, kanskje det hjalp litt.

Jeg er ganske aktiv som hobbyfotograf, men har vel ikke kommet på de helt store nivåene enda ;=). Koser meg når jeg får ut å ta bilder, men det er fint at noen får se dem, og også kommentarer er kjekt.

Tiktok og Instagram er ikke noe for meg. dpreview.com har jeg ikke prøvd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...