Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dumpet etter sex


Gjest c5bcd...e5e

Anbefalte innlegg

Gjest c5bcd...e5e

Jeg ble dumpet etter sex. Han sa sexen var veldig bra. Men likevel dumpet. Han sier vi er for ulike. Og før vi hadde sex sa han vi var kjempelike. Likte han utrolig mye. Tenk dere han kun ville ha sex med meg fra start? Og ikke ville ha noe seriøst. Han har aldri hatt kjæreste før. Kan det hende han trakk seg unna pga følelser? Sex blir jo alltid bedre jo oftere man ligger. I tillegg var vi fulle begge. Vi holdt på sammen. 

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er vel ikke interessert i noe forhold. Bare fordi man har sex med noen betyr ikke det at man vil ha et forhold. Prøv å starte med et forhold og så sex istedenfor å prøve å gjøre tilfeldig sex om til et forhold hvis det er et forhold du er ute etter.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Locrin skrev (5 minutter siden):

Han er vel ikke interessert i noe forhold. Bare fordi man har sex med noen betyr ikke det at man vil ha et forhold. Prøv å starte med et forhold og så sex istedenfor å prøve å gjøre tilfeldig sex om til et forhold hvis det er et forhold du er ute etter.

Kan det hende han trakk seg unna når han så det ble seriøst?

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Locrin skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke hva du mener med seriøst? Begynte du å snakke om barn og giftemål?

Nei nei. Jeg sa at jg likte han. Og jeg sa jeg ikke ville bli brukt for sex før vi lå sammen og at jeg søker forhold. Da sa han: vi ser an.  Han sa det var bra sex. Og han kjøpte til og med gave før sex. Jeg er 24 og han 39. Han sa: alderforskjell er også stor

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Locrin skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hva du mener med seriøst? Begynte du å snakke om barn og giftemål?

Jeg har alltid søkt et f

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Gjest 25db2...417
Gjest c5bcd...e5e skrev (4 minutter siden):

Kan det hende han trakk seg unna når han så det ble seriøst?

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Nei han ville bare ikke ha et forhold med deg, det er ikke slik menn fungerer.

Anonymous poster hash: 25db2...417

Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Locrin skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hva du mener med seriøst? Begynte du å snakke om barn og giftemål?

Jg har alltid søkt f

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Locrin skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hva du mener med seriøst? Begynte du å snakke om barn og giftemål?

Unnskyld skreiv fort. Jg har alltid søkt forhold. Dt visste han

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
1 minute ago, Guest c5bcd...e5e said:

Nei nei. Jeg sa at jg likte han. Og jeg sa jeg ikke ville bli brukt for sex før vi lå sammen og at jeg søker forhold. Da sa han: vi ser an.  Han sa det var bra sex. Og han kjøpte til og med gave før sex. Jeg er 24 og han 39. Han sa: alderforskjell er også stor

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Okay, han kan du glemme. Han ville ha en ting og det fikk han. Start med et forhold hvis det er det du vil ha neste gang. Det er ikke en stor forventning fra et bra mannfolk å date i et par uker eller måneder før man har sex. Hvis en mann ikke vil gå på restaurant med deg, spise en is i parken, gå på et museum eller gjøre andre aktiviteter med deg som ikke involverer sex så ta hintet og dropp dem.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Gjest 25db2...417 skrev (3 minutter siden):

Nei han ville bare ikke ha et forhold med deg, det er ikke slik menn fungerer.

Anonymous poster hash: 25db2...417

Han sa alltid at han likte meg før sex. Kjøpte gave også. Og han holdt hendene mine på offentlig sted. Og. Han var kald før sex fordi jg ville vente da ble han oppgitt. Jg var trøtt. Har han hele tiden vært ute etter sex?

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Locrin skrev (2 minutter siden):

Okay, han kan du glemme. Han ville ha en ting og det fikk han. Start med et forhold hvis det er det du vil ha neste gang. Det er ikke en stor forventning fra et bra mannfolk å date i et par uker eller måneder før man har sex. Hvis en mann ikke vil gå på restaurant med deg, spise en is i parken, gå på et museum eller gjøre andre aktiviteter med deg som ikke involverer sex så ta hintet og dropp dem.

Du tenke hele hans intensjoner hele tiden var å prøve å få meg til sengs for så å droppe meg? Han gav ikke et nattakyss før sex en gang fordi jeg ikke ville ha sex enda.

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Guest c5bcd...e5e said:

Du tenke hele hans intensjoner hele tiden var å prøve å få meg til sengs for så å droppe meg? Han gav ikke et nattakyss før sex en gang fordi jeg ikke ville ha sex enda.

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Ja, det høres sannsynlig ut. Man kan bli manipulert av folk man trodde var greie. Bare å lære til neste gang. 😕 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest f4660...c1f

Ja, han ville bare ha sex med deg fra starten av. Dessverre er det slik at mange menn vil manipulere deg følelsesmessig for å få sex. De smarte gutta vet at det skal ikke mye til, det er bare å gi oppmerksomhet og være 100% til stede i kort tid, så vil de fleste jentene legge seg på rygg om han er attraktiv nok. Det skal også sies at enkelte menn som er ekstremt gira på å komme i buksa på deg, vil manipulere deg over tid. De kan fint dra på kino med deg, gå en tur i parken og tilbringe tid med deg en tid i forkant. Med andre ord er det selvsagt svært vanskelig å finne en seriøs mann for forhold, men de finnes der ute et sted. 

Det at han visste at du søkte forhold har ikke noe å si. Han ville fortsatt se etter muligheter for sex, og neimen fikk han det ikke som han ville. Nå er han ferdig med deg og går videre. Det kan selvsagt hende han vil ha mer sex med deg, men det kan hende han sier seg fornøyd med en omgang. Det er en viss sjanse for at han kommer tilbake og manipulerer deg mer, for eksempel påstår at han har utviklet følelser eller noe annet tullball som motsier handlingene hans i vesentlig grad - da er det viktig at du er smart og ikke går på dette. 

Om du søker forhold, hold tilbake på sex så lenge som overhodet mulig. Ja, jeg vet det er kjipt, men får mannen sex med deg tidlig i datingfasen så er du løssluppen, billig, lett på tråden og har manglende selvrespekt. Jeg er uenig i disse generaliseringene, men det er ikke jeg som bestemmer over de. For min sin del kan jeg lett ønske å ha sex med han jeg dater etter noen uker om tiltrekningen og kjemien er sterk, men man må vente med slikt for å bevare "seriøsiteten", om du skjønner. 

Anbefaler deg å søke litt på nettet og lese om menn sin seksualitet. Det er noen brutale sannheter vi ikke lærer om på skolen, men som vi dessverre lærer i voksen alder, og jeg tenker det er på tide at du lærer om dette nå som du er voksen. For eksempel det faktum at for menn flest er ikke sex kjærlighet, de har fint sex uten følelser, og de fleste menn vil ha sex med majoriteten av kvinner som er attraktive - og det er ganske mange kvinner som er attraktive for menn flest. Det skal ikke mye til. Ung alder er som oftest tiltrekkende uavhengig av hvordan kvinnen ser ut, tjukk eller tynn, høy eller lav. Når du er i begynnelsen og midten av 20-årene vil de fleste menn i alle aldersgrupper gjerne ha sex med deg, men enkelte av de tar hensyn til sosialt stigma og vil ikke etablere et videre forhold. Andre ser på deg som svært verdifull når det kommer til sex, men ikke til et forhold. Dette vil dø ut etter hvert som du blir eldre, når du blir eldre blir det vanskelig både å finne forhold og å finne en seriøs sexpartner. 

For eksempel, du finner få kvinner som vil ha sex med en mann som har råtten personlighet og har et dårlig rykte, men som ser bra ut. Men du finner mange menn som vil ha sex med en kvinne som ser helt fantastisk ut, men som har et dårlig rykte og en råtten personlighet. 

Et annet tips er å søke etter menn i din egen aldersgruppe. Man skulle trodd at eldre menn var litt mer seriøse, men de er verre enn 18-åringer etter min erfaring. Nå er ikke 39 definert som eldre etter min bok, men kan være en mulighet at han har løyet om alderen sin også. En tid tilbake hadde jeg en greie for jeg søkte etter en FF som var en del eldre (20+ år eldre), men flere av mennene jeg kom i kontakt med løy om alderen sin (fant det ut i etterkant, de var eldre enn de sa). Heldigvis lå jeg ikke med noen av de da jeg egentlig mistet tiltrekningen når jeg ble litt kjent med de. Noen ting er best å la være som fantasier fant jeg ut. 

Anonymous poster hash: f4660...c1f

Lenke til kommentar

Det er umulig å vite intensjonene til en annen person. Men det som er sikkert er at det tar tid å bli kjent med hverandre og finne ut om en passer sammen. Så om en er bruker litt tid på å bli kjent før en går til sex så tror jeg det er lurt, også for å hindre slike som bare vil ha sex å få det for lett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Locrin skrev (På 1.6.2023 den 11.56):

Ja, det høres sannsynlig ut. Man kan bli manipulert av folk man trodde var greie. Bare å lære til neste gang. 😕 

Følte han lovebombet meg veldig mye. Kjøpte gaver og at han skulle forvente sex tilbake

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Deechon skrev (På 1.6.2023 den 11.27):

Han brukte deg som en leke og forlot deg når han var ferdig.

Det er ikke sikkert. Jeg har selv opplevd å føle annerledes for noen etter sex. Kanskje "post nut clarity" gjorde at han innså at han ikke ønsket et forhold med henne?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Markiii skrev (4 minutter siden):

Det er ikke sikkert. Jeg har selv opplevd å føle annerledes for noen etter sex. Kanskje "post nut clarity" gjorde at han innså at han ikke ønsket et forhold med henne?

Tenkte samme. Jeg har også som kvinne fått negative følelser etter sex, selvom sex var bra. Han sier nå: vi kan kanskje møtes igjen snart. Men han likte å ha sex, men at han ble litt smålig deppa etter sex, så tror han at vi ikke passer sammen. Og helt vanlig når man ligger med nye. Og har orgasme. Men da må man bare bli trygg på hverandre. Det ble litt rar første gangs sex, da begge var fulle og trøtte. Jeg følte jeg kunne sluppet meg løs litt bedre.

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
Markiii skrev (6 minutter siden):

Det er ikke sikkert. Jeg har selv opplevd å føle annerledes for noen etter sex. Kanskje "post nut clarity" gjorde at han innså at han ikke ønsket et forhold med henne?

Har du opplevd "post nut clarity" selvom det var bra sex?

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...