Gå til innhold

PlayStation avduket Project Q


Anbefalte innlegg

Nimrad skrev (På 25.5.2023 den 13.10):

Synd de fortsatt mangler linux-støtte. Skulle gjerne spilt PS5 på Steam Deck-en.

Er jo fullt mulig å installere Windows på Steam Deck da. Litt knot, men det går. 

 

Forøvrig, de som kjenner meg vet at jeg som regel er positiv til det som kommer fra Sony, men denne dingsen skjønner jeg foreløpig ikke poenget med. Man kan jo streame til både telefoner, nettbrett og PC den dag i dag, og i de fleste tilfeller vil man få større og bedre skjerm enn det denne dingsen gir deg. Det er utelukkende om det er bedre latency og stabilitet at dette kan være interessant for min del. 

Endret av Gringorilla
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sersjant SEGA skrev (1 time siden):
Uderzo skrev (På 25.5.2023 den 9.30):

Hvorfor ikke heller kjøpe et håndholdt system som både kan streame i fra PS5 og som kjører Android så man kan kjøre emulatorer og mye annet?
Det virker som funksjonaliteten til "Project Q" er veldig begrenset?

Ekspander  

men dualsense

Fair enough. Vi får se hva prisen ender opp med å bli 😅

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (21 minutter siden):

Men man kan jo koble dualsense til Android? Jeg streamer til telefonen og bruker Dualsense for å styre. 

Mener du bruk av akselerometeret?

Dualsense referer til blant annet haptic feedback og de dynamiske triggerne, som inngår i "Dualsense pakken". Det får du ikke på en mobil, og trolig ikke på android enheter generelt sett. Sony har nok patent på dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Uderzo skrev (På 31.5.2023 den 0.21):

Mener du bruk av akselerometeret?

Dualsense referer til blant annet haptic feedback og de dynamiske triggerne, som inngår i "Dualsense pakken". Det får du ikke på en mobil, og trolig ikke på android enheter generelt sett. Sony har nok patent på dette.

Dualsense referer strengt tatt til kontrolleren, da det er navnet på den, men du sier noe der angående funksjonene. Ikke tenkt over det egentlig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...