Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor går grensen for flørting og vennskap??


Anbefalte innlegg

Her kiker jeg på hans meldinger å leser å ser disse tinga:Han ville besøke henne?Why?Hjerter å tommelen opp på ett bilde av en sexy dame."Du mister ikke meg",My baby med hjerte bak(der skrev jeg til henne men hun kunne ikke svare på hvorfor han hadde satt ett hjerte bak nummeret hennes,men dem var ikke venner lengre.Han har mangen damer på mobilen sine numre,men jeg får lov å se når som helst på hans mobil,han har ikke noe å skjule,men innrømmet han har vært notorisk utro å jeg har tilgitt han,men nå er jeg fult på vakt.Han har jo tatt så mye bilder av seg selv jo å mobilen lager ofte lyder så jeg er urolig sånt kan skje igjen selv om han sier han angrer.

 

Har ikke tenkt å gi han opp så lett nei.JEG ELSKER HAN JO.

Å fra ett møte"Meg blir du ikke kvitt så lett"??Er det RART JEG ER SÅNN PÅ VAKT DA???

Å ei sendte ett sovebilde på snap chatt,får lyst å sende henne en privat melding å spørre hvorfor.

Når jeg er sint å forbanna er jeg modig.Jeg kan i utgangspunktet stå på døra til alle de kvinnene å be dem holde seg langt unna typen min.Nå strammer jeg inn for han.Greitt han er venneløs men å finne kvinner som venner er ikke noe han bør satse på nei.

Hva tenker dere om alt dette??

Endret av Formfull
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Formfull skrev (21 timer siden):

Hva tenker dere om alt dette??

At det er fort gjort å tenke at du har det som du fortjener.
Men sjelden tar mennesker de avgjørelsene som du tar uten årsak.

Hvis vi visste litt mer om din bakgrunn, kunne vi kanskje ha gitt deg bedre råd.
Har du f.eks hatt en grei "normal" trygg oppvekst? Har skolegangen gått knirkefritt? Har du noen helseutfordringer? Hva jobber du med idag? Har du andre trygge voksne venner?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...