Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 skal fjerne "det som ikkje passa inn" , og gi deg PSD av en rein versjon om du vil ha det - MEN, vil ha link til sida mi der banneren blir brukt, punktum.
Smidt Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 skal fjerne "det som ikkje passa inn" , og gi deg PSD av en rein versjon om du vil ha det - MEN, vil ha link til sida mi der banneren blir brukt, punktum. bra Arve, stå på. godt arbeid skal ikke bare gis bort...
Moonshine Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 #1 problem i verden er at ingen deler med hverdandre.
Smidt Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 #1 problem i verden er at ingen deler med hverdandre. det er få som gir bort bra design for ikke noe.. om du hjelper tilbake igjen eller bidrar på forumet tror jeg nok saken blir en annen.
Moonshine Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 det er få som gir bort bra design for ikke noe.. Er de få da dummsnille eller uten forretningssans?
Smidt Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 det er få som gir bort bra design for ikke noe.. Er de få da dummsnille eller uten forretningssans? noen gjør det for trening, andre for å være grei. tror ikke det er penger det dreier seg om, men folk er lei av den "har header, men vil ha ny" stilen.. de som bidrar på forumet vil nok få hjelp, har sagt det før, en må jobbe for å kunne høste fruktene..
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) det er få som gir bort bra design for ikke noe.. Er de få da dummsnille eller uten forretningssans? Dei er dei som er _med_ forretningssans. En får lønn for arbeid, og en liten link til ei side er da vel ikkje så vanvittig masse å forlange? Ofte har sider en "linker" seksjon, ka med å legge en link der f eks? Mest av prinsipp! Edit: +det som smidt sa i posten over. Endret 13. januar 2004 av arve87
Nicklas Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 (endret) vet dere hva ? Jeg mente at jeg ikke vil ha noen reklame fra de som har laget banneren på selve banneren, men hvis dere bare vil ha en link tilbake til deres side så skal jeg jo selvfølgelig legge ut en link på link siden Men hvis vi starter dette på nytt, så spør jeg.... Er det noen som er villig til å lage en banner uten reklame på til denne siden ? Jeg skal selvfølgelig legge ut en link til deres sider på min linkside og skrive der at det er du som har laget banneren Håper på mange bannere Endret 14. januar 2004 av Nicklas
PT Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Noen blir jo aldri fornøyd... Bruk arve sin. Han har sagt at du kan få PSD slik at du kan redigere bort "vannmerket"
Arve Systad Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Som eg skreiv - om du vil bruke den banneren eg laga UTEN reklame- så skal du få det. Berre å seie fra
Nicklas Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 (endret) ja ok ... trenger virkelig en banner, skal prøve å starte opp en seriøs web side hvor folk kan lære om nesten ALT innen data... trenger også folk som kan legge inn deres guider og være med på oppbygningen av denne siden .... bare kontakt meg på messenger eller mail hvis du er intressert Endret 14. januar 2004 av Nicklas
KimS Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) Hei. Dunestar hjelper meg med et design nå... Og jeg skal bettre meg gjøre alt jeg kan for og reklamere for det han vill (noe annet ville jo vert smakløst)! Så lenge det ikke gjelder penger da, får den har jeg ikke så mange av Endret 14. januar 2004 av KimS
Arve Systad Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 PSD: http://home.tiscali.no/ompatut/Lotheladus.psd Værsågod!
Nicklas Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 hehe .. tusentakk men, min nettleser kunne ikke åpne den .. kan du lagre den som gif eller jpg eller noe ? ehe
PT Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) hehe .. tusentakk men, min nettleser kunne ikke åpne den .. kan du lagre den som gif eller jpg eller noe ? ehe Det er sikkert akkurat det samme bildet som han gav deg i sted, bare at det er PSD (Photoshop) filen du får nå. Du trenger photoshop for å åpne filen, men hvis arve er veldig snill så gjør han det for deg. EDIT: "Seriøse" nettsteder der du kan lære om data finnes det mer enn nok av. Markedet er mettet. Endret 14. januar 2004 av PT
PoleCat Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Hei. Dunestar hjelper meg med et design nå... Og jeg skal bettre meg gjøre alt jeg kan for og reklamere for det han vill (noe annet ville jo vert smakløst)! Så lenge det ikke gjelder penger da, får den har jeg ikke så mange av Offtopic; Det designet har jeg sett utkast av, og det er _nice_!
Arve Systad Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 *glede seg til å sjå* Digger den... enkle, "abstrakte" stilen til Dunestar!
KimS Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Gleder meg jeg å, Han har sakt at han kansje har det ferdig i denne uken, eller i neste, men om det blir noen utsettelser kan jeg jo ikke klage på... Bare gleder meg jeg
Dunestar Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Knallende kjekt å få sånn kritikk, helt OT! Gleder meg jeg å, Han har sakt at han kansje har det ferdig i denne uken, eller i neste, men om det blir noen utsettelser kan jeg jo ikke klage på... Bare gleder meg jeg Jeg har dessverre hatt endel arbeid å gjøre denne uken. Har mekka design til en skolewebside. Har derfor ikke hatt lyst til å sitte videre ut kvelden med koding. Håper og tror at det blir klart til neste uke. Stay tuned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå