Gå til innhold

Intel Pentium 4 Driver

Merlin

Anbefalte innlegg

Skrevet
EDIT : Sitter faktisk å grubler litt på spørsmålet faktisk. Det hadde vært logisk om CPU`en hadde en driver. så og si all annen maskinen har jo drivere. Noen som kan svare på hvorfor ?

Alt du har av hardware har en driver, til og med cpu'en har en driver. Skjekk device manager - prosessor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til 

Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533)

Takker for svar!

Å du har hatt pc en god stund ser det ut som :laugh::scared::laugh:

Må være hyggelig å se advarselbaren stige?

Hva i svarte er det som feiler deg ? Skulle ikke folk kunne tåle såpass. Er dere moderatore eller diktatore ? :scared:

Lyst på mer advarsel?

Skulle dette være en trussel ?

Jøss !.

hvilken fot har vi stått opp med i dag da ? eller datt du ut av sengen. ? :laugh:

Skrevet
Windows update kjeme faktisk opp med drivere til min athlon xp2500+

Eg har ikkje lagt dei inn, stoler ikkje på ms..

Du ser ironien her?

ironi?

Misforså meg rett, eg var "dum" nokk til å legge in ms sine drivere til nforce2 baserte hk ein gong. Det var den siste gangen windows greide å starte.

Skrevet (endret)

Du ser ironien her?

ironi?

Misforså meg rett, eg var "dum" nokk til å legge in ms sine drivere til nforce2 baserte hk ein gong. Det var den siste gangen windows greide å starte.

Jepp ! det er ikke enkelt, måtte installere XP`med PCI-skjermkort på

et nForce2 HK og flashe biosen, men da ble det bra, maskinen går

som et skudd i natten....

On-Topic : AMD har drivere for K7 CPUèr...

Endret av jarmo
Skrevet (endret)

vihovde: Rolig nå eller så får du deg en liten ferie fra dette forumet.

DesertGlow: Jeg er enig i at det første innlegget til vihovde kanskje var litt på kanten, men det var nok ment som en uskyldig spøk. Desverre finnes det flust av drittslenging/komentarer på dette forumet som er betydelig værre enn det første innlegget til vihovde.

Etter å ha lest reaksjonene til vihovde så er det ikke tvil om hva du burde gjøre da men ;)

Tilbake til topic: Ja det er drivere til prosessorer, men det som er rart er at det ikke er no særlig til driveroppdateringer. Hadde vært litt ålreit med en god slant mer ytelse bare fra å oppdatere driverne til MS (som sikkert er crappy deluxe).

EDIT: leif

Endret av gixer
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

er så uenig med deg som det går an til å bli.

her spør noen etter hjelp og blir på sett og vis latterliggjort med en kommentar som ikke hører hjemme på et forum hvor man skal hjelpe hverandre.

det at vihovde mente det som en spøk er greit nok, men da bør han ha vett nok til å holde kjeft istedenfor å rakke ned på mod i etterkant..

Skrevet

her spør noen etter hjelp og blir på sett og vis latterliggjort med en kommentar som ikke hører hjemme på et forum hvor man skal hjelpe hverandre.

det at vihovde mente det som en spøk er greit nok, men da bør han ha vett nok til å holde kjeft istedenfor å rakke ned på mod i etterkant..

Vett nok til å holde kjeft ? Er det slik du går gjennom livet ditt ? Bare jeg holder kjeft, så går allt bra... Merkelig innstilling må jeg si. Det må være lov for å komme med en spøk, uten at en type som DESERTCLOW (som sikkert ikke kom inn politiskolen) :p skal hamre folk i hodet med denne "Advarselbaren" sin hele tiden.

Slike folk som han burde få litt spøk pg humor inn i livet sitt :green:

Skrevet

Ok, da lurer jeg på, har du det samme forholdet til alle oppdateringer Windows Update foreslår? I såfall tror jeg du bør revurdere din manglende tillitt til MS, og hvis de virkelig er så ille, hvorfor bruker du Windows da? Vet det er litt off-topic, men jeg klarte ikke å begrense meg...

- Judaz -

Skrevet

Du har ikke noen cpu driver ,men en intel inf "driver" kanskje det var denne du så etter :) det er en chipset driver.

denne finner du f.eks på www.guru3d.com

Skrevet

Vett nok til å holde kjeft ? Er det slik du går gjennom livet ditt ? Bare jeg holder kjeft, så går allt bra... Merkelig innstilling må jeg si. Det må være lov for å komme med en spøk, uten at en type som DESERTCLOW (som sikkert ikke kom inn politiskolen) :p skal hamre folk i hodet med denne "Advarselbaren" sin hele tiden.

Jeg er desverre for rolig til å ta meg nær av ditt patetiske innlegg på at jeg er dårlig på pc. Jeg kan le av innlegget mitt men det er fordi jeg aldri har studert prosessorens indre kjerne slik som deg og dette emnet er ikke min sterke side. Det er derfor jeg spørr her

Skrevet (endret)

Vihovde - Skjønner ikke du at du har havnet på et område som du ikke bør være? Du har latterliggjort en som spør et logisk spørsmål, du har en frekk useriøs tone (Punkt 2. i retningslinjene) og du er frekk i kjeften med en moderator (Punkt 12 i retn.linj.) Er det så ekstremt vanskelig å innse at du er på bærtur?

Blir ufattelig provosert av slike som deg, nemlig folk som gjør ting, nekter å ta konsekvensene av det og i tillegg lager et ****** spetakkel når de får noen sanksjoner i mot seg. Skjerpings.

Håper ikke du blir fornærmet av dette innlegget, men håper det får deg til å innse at du har feil

Ha en ellers fin dag.

EDIT : Jeg tror forresten at de fleste som har peiling på CPU`er er enig om at det ikke finnes drivere til cpu (drivere i den forstand at man laster ned software som forbedrer ytelsen), men jeg er sikker på at kun en brøkdel vet HVORFOR det ikke er drivere til CPU`er.

Endret av monzilla
Skrevet

Jeg er desverre for rolig til å ta meg nær av ditt patetiske innlegg på at jeg er dårlig på pc. Jeg kan le av innlegget mitt men det er fordi jeg aldri har studert prosessorens indre kjerne slik som deg og dette emnet er ikke min sterke side. Det er derfor jeg spørr her

Å hva er så problemet ditt da ? Ser ut som du tar deg temmelig "nær" av mitt innlegg. Hvor eller når har jeg sagt at jeg har studert en CPU innvendig ? Om jeg så hadde gjort det, så kan jeg garantere deg at jeg ikke hadde sett at det sto at en trengte drivere til CPU`n :laugh:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...