Gå til innhold

Reparasjon av webkamera - type silikon

Anbefalte innlegg

Jeg har fått fukt inni mitt webkamera og her på youtube vises hvordan jeg må reparere. Der anbefales det å bruke silikon for tetting. Spørsmål på et utenlandsk forum gir bl.a. dette svar:

"As far as a lubricate, use only one that will not break down (temp wise) such as a silicone product (not petroleum base). Also, after cleaning lens I follow up with a 91% isopropyl wipe and then immediately reassemble."

Hvem selger slikt i Norge?

https://www.youtube.com/watch?v=5WM7_dal82A

Lenke til kommentar
Annonse

Skrevet (endret)

Heidenreich er produsent av 310 XEALPRO PATRON SILIKON/FUGE RELEKTA NRF: 950 72 58. Det er den eneste type jeg finner som har silikon som ikke er petroleumsbasert. Kjøpes via rørlegger o.a.

Det er vanlig patronstørrelse og det finnes ikke mindre, men jeg klarer nok å påføre det i tynne lag med en tynn pinne eller skrutrekker.

Endret av xlarge
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...