Gå til innhold

Anmeldelse: Company of Heroes 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som man bør, har jeg lest en håndfull med anmeldelser, ser for en gang skyld ut til at anmeldelsene er nogenlunde enige inkludert gamer. Det er kampanje kartet som i stor grad får gjennomgå, men i varierende grad,  her er gamer mye snillere med karakteren enn hva f.eks ign var med sin 6/10. Eurogamer er på sin side omtrent på linje med Gamer. 

Til vanlig er jeg svært skeptisk til IGN (da mine personlige preferanser som regel er motsatt av den gjengens meninginger) hadde de likevel en god anmeldelse denne gangen som gikk mer i dybden på hva som ikke fungerer på kampanjekartet. Som at enhetene som blir med i slaget ikke er de samme som du har på kampanjekartet, til en helt passiv AI. 

For meg peesonlig høres dette ut som en massiv bommert på det som burde være spillets sterkeste side. Så da blir det en individ sak i hvilken grad gode kamper og den andre statiske kampanjen veier opp nok.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

CoH har da aldri handlet om kampanjemodus. Det er bare for å lokke folk inn. Grunnen til at serien ble enormt populær i sin tid er fordi den hadde en ny vri på multiplayer.

Skal spillet ha holdbarhet, som forgjengeren, må fokuset ligge på kompetetivt spill. Noe anmelderen ikke nevner med et ord. Spilte han i det hele tatt en multiplayer match?

Helt merkelig å utelate det aspektet siden RTS-sjangeren i praksis er stein dau med unntak av StarCraft og AoE.

Og ikke til forkleinelse for anmelderen, men gamer.no må begynne å språkvaske artiklene sine. Det er så mye dårlig norsk og krøkkete anglisismer at det blir litt vanskelig å ta det på alvor.

Nært nederlag? Jeg antar at det er en direkte oversettelse av "close defeat". Triggrer? Utløser er i det minste et norsk ord. 

Men den morsomste er "en enkel bar viser progresjonen". Jeg håper den har skjenkebevilling. Og jeg kunne fortsatt. 

Og jada, vet jeg er sur og kjip. 

Lenke til kommentar

Fikk en kode med grafikk kortet jeg kjøpte til dette spille først må man registrere seg på Kompani of heroes sin side så logge inn så etter ca 15 minutters leting så finner man plassen å legge inn koden så må man vente i ca 1 døgn så skulle men få en Steam key som aldrig jeg har sett noe til, fy fa,,n så mye styr får å få dette spille, kunne de ikke fikset den jævla Steam nøkkelen med en gang da?? i stedet for den koden! geeez!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...