Gå til innhold

Bloomberg: – Dårlig etterspørsel for PlayStation VR2


Anbefalte innlegg

On 2/2/2023 at 10:13 AM, Gringorilla said:

Er flust av folk på Youtube som i alle fall har testet (og lovpriset) selve headsettet. Men utover det så er jo, som nevnt over, omtrent halvparten av spillene gitt ut på andre plattformer og de aller fleste er veldig gode (og det ligger anmeldelser av dem rundt på nett).

Jeg regner jo med at den vil bli bra, men venter for sikkerhets skyld på anmeldelse fra anmeldere jeg kjenner og stoler på. Men først og fremst så handler det om at jeg forsøker å holde meg unna alt som heter forhåndsbestilling - av prinsipp.

Om PSVR2 er et godt produkt når det lanseres er det fremdeles et godt produkt til høsten 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rabler skrev:
On 2/2/2023 at 10:13 AM, Gringorilla said:

Er flust av folk på Youtube som i alle fall har testet (og lovpriset) selve headsettet. Men utover det så er jo, som nevnt over, omtrent halvparten av spillene gitt ut på andre plattformer og de aller fleste er veldig gode (og det ligger anmeldelser av dem rundt på nett).

Jeg regner jo med at den vil bli bra, men venter for sikkerhets skyld på anmeldelse fra anmeldere jeg kjenner og stoler på. Men først og fremst så handler det om at jeg forsøker å holde meg unna alt som heter forhåndsbestilling - av prinsipp.

Om PSVR2 er et godt produkt når det lanseres er det fremdeles et godt produkt til høsten 🙂

Med flere spill og.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
rabler skrev (På 3.2.2023 den 16.03):

Om PSVR2 er et godt produkt når det lanseres er det fremdeles et godt produkt til høsten 🙂

Uten tvil. Grunnen til at jeg kjøper hardware som jeg vet er bra allerede ved release er for å støtte opp om den. Om alle skulle vente til det kommer bra spill, så kommer det ikke bra spill, og utvikleren (i dette tilfellet Sony) gir opp. Er bare å se på Dreamcast det. Ingen vil putte store ressurser i å utvikle spill til en maskin som ingen eier. Jo flere som eier fra starten, jo raskere får man gode spill. Så derfor har jeg forhåndsbestilt 2 stk. 😂

Lenke til kommentar
51 minutes ago, Gringorilla said:

Uten tvil. Grunnen til at jeg kjøper hardware som jeg vet er bra allerede ved release er for å støtte opp om den. Om alle skulle vente til det kommer bra spill, så kommer det ikke bra spill, og utvikleren (i dette tilfellet Sony) gir opp. Er bare å se på Dreamcast det. Ingen vil putte store ressurser i å utvikle spill til en maskin som ingen eier. Jo flere som eier fra starten, jo raskere får man gode spill. Så derfor har jeg forhåndsbestilt 2 stk. 😂

Folk er forskjellige. Det er nok snakk om at høyt salg gjør det mye mer aktuelt å utvikle for PSVR2, så en kan jo derfor si at early adopters gjør det mer attraktivt for utviklerne. Sony har jo også en rimelig stor interesse av at dette skal bli en suksess, så du skal ikke se bort fra at de sponser sine egne, som f.eks Guerrilla Games. Personlig ønsker jeg ikke å investere i noe før det er modent nok, så jeg lar markedet bestemme over tid om noe er godt nok eller ikke. Det er en del som er sånn, men langt i fra alle, så det er ikke realistisk at denne typen folk kommer til å ødelegge hele konseptet, og PSVR2 er et såpass velutviklet system at det neppe er teknologien som kommer til å velte greiene. Prismessig har nok de fleste blitt mer sensitive p.g.a verdenssituasjonen nå, så det vil nok dempe salget noe og avlyse kjøp hos folk som i utgangspunktet var interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...