Gå til innhold

Bestille Hotell: Foretrukket nettsted


Anbefalte innlegg

DJViking skrev (23 minutter siden):

Man kan jo bruke Expedia direkte, så da skjønner jeg ikke hvorfor dem står bak flere andre som Trivago og Booking.

Det er vanlig å ha en rekke selskaper. Da kan man optimalisere for flere markedssegmenter og totalt ta mere av markedet.

Både Telia og Telenor har flere merker i Norge.

Og hvor mange er i samme produktkategori her:

https://www.orkla.no/vare-produkter/

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Milhouse85 skrev (50 minutter siden):

Vi har Kiwi, Joker, Spar, Meny og mye annet. Alle med unike kampanjer, som målretter seg mot ulike kundegrupper med ulike behov. Da kan man jo si: "Hvorfor kan ikke bare alle handle på Kiwi?"

Jeg vil nå heller si, hvorfor ikke slå sammen Kiwi, Joker, Spar, Meny til en butikk.
Spar og Meny er stort sett samme butikk, bare forskjellig navn.
Kiwi er billigbutikken
Joker er nærbutikken

Men nok om det. Blir litt avsporing her...

Lenke til kommentar
DJViking skrev (4 minutter siden):

Fysisk kontor for reisebyrå er vel ikke helt over.

Bak betalingsmur, men artikkelen skriver at Ticket leter nå etter ny ansatt på kontoret i Tromsø.
Dem hadde 1 ansatt der, men i stedet for å lukke ned er dem overbevist at man trenger et fysisk reisebyrå fortsatt.
https://www.nordlys.no/gir-ikke-opp-ma-bare-finne-den-rette-personen/s/5-34-1728451

 

Kjenner ikke til ticket, men slike selskap tjener vell pengene sine i fra bedrift reiser. Det er iallefall det jeg bruker det til. Da kan de finne alternativer, ellers sender jeg de bare ruten jeg ønsker og klasse så booker de for meg. Lettvindt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...