Gå til innhold

CD-organisering


tjalla

Anbefalte innlegg

Noen som har noen konkrete forslag hvordan jeg kan organisere alle stash-cd'ene mine. Byner å få en del nå og har finni ut at det tar lang tid å finne en spesiell cd når man legger alle cd'ene i spindler :p

 

Gidder ikke cd-mapper, koster altfor mye. Noen tips bortsett fra spindler og cd-mapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dryle dem inn på hd og deretter selge plastikk-skivene.

Støttes. :)

 

160gb á 1000kr = 6,25kr per gb.

 

Spindel m. 100 700mb-plater á 200kr = 2.85kr per gb + 1kr i lagringsplass av Clas Ohlson-typen. I tillegg må man brenne ut, feilbrenne et par cd'er, regne med at et par av cd'ene slutter å funke etter et par uker (spindel-cd'ene er ikke akkurat topp kvalitet), samt rote gjennom et hav av cd'er hver gang du skal finne akkurat den cd'en med pr0n av fiin årgang.

 

At ikke flere folk innser dette etterhvert, er ubegripelig.

Lenke til kommentar

www.realdata.no

Det tar en stund å legge cder inn i den og registrere alle sammen, men det er verdt det! :D

Jeg har den selv, det er gøy å ha en meny med bilder av alle cdene som er inne i den og trykke på ett bilde for å få den cden :cool:

Forresten, husk å lag skikkelig backup. Arkivet mitt har gått dunken 3 ganger og nå har jeg hundrevis av cder som flyter rundt på gulvet. For tiden gidder jeg ikke å legge inn cder i arkivet, litt fordi det tar lang tid og litt fordi jeg ikke har noen pc å bruke cdene i.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...