Gå til innhold

Poker i norge?


Deechon

Anbefalte innlegg

Noen her på forumet som spiller poker aktivt? Evt, hvor spiller dere på nett/irl? 

Jeg spiller mye nettpoker, men vil egentlig prøve meg litt fram andre steder. Er desverre ikke god nok for NM, men det fins jo andre turneringer.

Spiller noen få ganger med andre, men vanskelig å finne folk som har tid og som kan møtes. 

 

Hva med dere? Jeg sitter egentlig med intrykk av at norge egentlig er en pokernasjon, men at det er litt skjult. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
On 1/13/2023 at 11:10 AM, Deechon said:

Noen her på forumet som spiller poker aktivt? Evt, hvor spiller dere på nett/irl? 

Jeg spiller mye nettpoker, men vil egentlig prøve meg litt fram andre steder. Er desverre ikke god nok for NM, men det fins jo andre turneringer.

Spiller noen få ganger med andre, men vanskelig å finne folk som har tid og som kan møtes. 

 

Hva med dere? Jeg sitter egentlig med intrykk av at norge egentlig er en pokernasjon, men at det er litt skjult. 

Det finnes nok en klubb i nærheten av deg. Hvis du aktivt søker etter klubb kan du sende meg en PM så kan jeg undersøke litt. Jeg spilte aktivt i klubb før jeg fikk barn, men det passer litt dårlig å drive på med slikt på kveldstid uten å styre med barnevakt osv. Planlegger faktisk å sette sammen et cash-sett og et bord for å kunne arrangere litt hjemme.
 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
DukeNukem3d skrev (På 31.7.2023 den 23.25):

Jeg spiller fortsatt en del. Gjør det ok, skulle ønske det var et forum eller noe i Norge å dele erfaringer, hender osv med. Savner det en del. Hvis jeg deler statistikk osv på vanlige forum så blir det gjerne bare tatt imot som skryt. 

Nå skal ikke jeg si noe helt sikkert men jeg tror at hvis man vil ha et ordentlig miljø i norge rundt seg i pokerverdenen så må du nesten blir kjent med de som regelmessig drar til turneringer i irland/las vegas osv.

 

Jeg selv er ikke god nok og drukner uansett i annet arbeid så jeg får ikke dratt noe sted nå, men jeg er sjalu på de som virkelig får til noe i utlandet.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Deechon skrev (2 timer siden):

Nå skal ikke jeg si noe helt sikkert men jeg tror at hvis man vil ha et ordentlig miljø i norge rundt seg i pokerverdenen så må du nesten blir kjent med de som regelmessig drar til turneringer i irland/las vegas osv.

 

Jeg selv er ikke god nok og drukner uansett i annet arbeid så jeg får ikke dratt noe sted nå, men jeg er sjalu på de som virkelig får til noe i utlandet.

Det stemmer nok. Jeg kjenner nesten ingen og har lært meg PLO bare ved å spille og se hva de som slår meg gjør bedre. Etter 1 million+ hender så hjelper det jo på, det med bankroll management har jeg alltid hatt i orden og jeg har 0 ego iforhold til å gå ned igjen i nivå hvis det trengs. 

For mange år siden var jeg en brukbar NL holdem spiller, da hadde vi forum å dele grapher på osv. Savner jo det litt, nå sitter jeg her i ensomheten og grinder for meg selv :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg er enig, Norge føles definitivt som en skjult pokernasjon. Jeg spiller mye nettpoker selv og liker fleksibiliteten det gir. Sjekk ut listen over de 10 beste for norske spillere, den er topp for å oppdage nye steder å spille online. Selv om NM kanskje er litt utenfor rekkevidde nå, er det plenty av mindre turneringer som er perfekte for å skjerpe ferdighetene. Det er sant at det kan være en utfordring å finne folk for fysiske spill, men nettets verden holder pokerånden levende og sparkende, pokermiljøet er faktisk ganske livlig når du finner de rette stedene. Nå mange ting går jo over til nettet fordi det er lettere der haha :D

Endret av champaeing
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...