Gå til innhold

Dette er spillene du får med PlayStation Plus i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare før folk ikke spør. Fallout 76 er et gacha mobil spill som kjører 30fps på ps5 og textures fra 2015 som da også var utdatert. Bethesda har ikke tenkt å støtte det mer enn å holde det i live for å melke hvalene for microtransactions, altså null søtte fra devs. Jeg har brukt altfor mye tid med spillet og er en sucker for live service. Spillet er ikke blitt "bra nå" og er ikke verd å spille gratis engang på playstation 5. Xbox series har hvertfall fps boost hvor man kan nedgradere til 1080p og få 60fps.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:

FAllen Order var utrolig billig på PS store her om dagen (typ 40 spenn) så lastet det ned. Har allerede slettet det. Det sies at spillet tar seg opp senere, men starten var noe grusomt kjedelig. GAv meg heller ingen SW følelse. Er nok jeg som er problemet, men ser ut jeg for holde meg til backloggen jeg allerede har.

Mitt problem er at handlingen i hovedsak går ut på å reise rundt og drepe dyr. Ga meg fint lite av SW-stemning å lure sinna-dyr nr 1.000 til å rage-stange seg selv ut over et stup. Mulig jeg ga opp spillet for tidlig og at det tar seg opp som du sier - anmelderne virker iallefall mer fornøyde enn jeg var - men hadde ikke så lyst til å lystmorde en halv biosfære for å finne det ut.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
abcosv skrev:
Chaos_Niddhogg skrev:

FAllen Order var utrolig billig på PS store her om dagen (typ 40 spenn) så lastet det ned. Har allerede slettet det. Det sies at spillet tar seg opp senere, men starten var noe grusomt kjedelig. GAv meg heller ingen SW følelse. Er nok jeg som er problemet, men ser ut jeg for holde meg til backloggen jeg allerede har.

Mitt problem er at handlingen i hovedsak går ut på å reise rundt og drepe dyr. Ga meg fint lite av SW-stemning å lure sinna-dyr nr 1.000 til å rage-stange seg selv ut over et stup. Mulig jeg ga opp spillet for tidlig og at det tar seg opp som du sier - anmelderne virker iallefall mer fornøyde enn jeg var - men hadde ikke så lyst til å lystmorde en halv biosfære for å finne det ut.
Hørtes da jævelig kjedelig ut. Første inntrykket mitt var noe som "har jeg spillt dette her før?" men ikke som et SW spill. JAja, kanskje jeg tester det ut en gang senere.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (23 timer siden):

FAllen Order var utrolig billig på PS store her om dagen (typ 40 spenn) så lastet det ned. Har allerede slettet det. Det sies at spillet tar seg opp senere, men starten var noe grusomt kjedelig. GAv meg heller ingen SW følelse. Er nok jeg som er problemet, men ser ut jeg for holde meg til backloggen jeg allerede har.

Testet det gratis via EA play for en stund siden, og jeg er helt enig. Veldig kjedelig, og virker som det er myntet mer på den yngre garde. Det som irriterte meg mest var en haug med mellomsekvenser man ikke kunne hoppe forbi. Jeg ville bare slåss med lasersverd, ikke sitte og se en film.

Å lage cutscenes man ikke kan skippe burde være ulovlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (23 timer siden):

FAllen Order var utrolig billig på PS store her om dagen (typ 40 spenn) så lastet det ned. Har allerede slettet det. Det sies at spillet tar seg opp senere, men starten var noe grusomt kjedelig. GAv meg heller ingen SW følelse. Er nok jeg som er problemet, men ser ut jeg for holde meg til backloggen jeg allerede har.

Testet det gratis via EA play for en stund siden, og jeg er helt enig. Veldig kjedelig, og virker som det er myntet mer på den yngre garde. Det som irriterte meg mest var en haug med mellomsekvenser man ikke kunne hoppe forbi. Jeg ville bare slåss med lasersverd, ikke sitte og se en film.

Å lage cutscenes man ikke kan skippe burde være ulovlig.

Disney har ødelagt filmene og nå skal de ta spillene og? =D Men bra jeg ikke er alene her. Hørte så mye bra om det men så...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (23 timer siden):

FAllen Order var utrolig billig på PS store her om dagen (typ 40 spenn) så lastet det ned. Har allerede slettet det. Det sies at spillet tar seg opp senere, men starten var noe grusomt kjedelig. GAv meg heller ingen SW følelse. Er nok jeg som er problemet, men ser ut jeg for holde meg til backloggen jeg allerede har.

Testet det gratis via EA play for en stund siden, og jeg er helt enig. Veldig kjedelig, og virker som det er myntet mer på den yngre garde. Det som irriterte meg mest var en haug med mellomsekvenser man ikke kunne hoppe forbi. Jeg ville bare slåss med lasersverd, ikke sitte og se en film.

Å lage cutscenes man ikke kan skippe burde være ulovlig.

Helt enig cutscenes er noe herk hvis man ikke kan skippe de er noen ganger så irriterende at jeg bare avslutter spillet!! Samme gjelder for uendelig lange introer i spill som heller ikke kan skippes!!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...