Gå til innhold

Vi har kåret årets beste spill og største skuffelser (del 1)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokemon S/V er definitivt det største skuffelsen for min del i år! Selv i docked mode, kan spillet ofte komme ned i 10fps verden, som er veldig lite fristende å spille på.

Vært rykter om at S/V var originalt planlagt å release på en ny versjon av Switch som var mye kraftigere. En ny Switch som var originalt planlagt til å være ute til nå, men pga del-mangler og korona har blitt pushet tilbake, noe som kan evnt forklare litt hvorfor det har vært så utrolig lavt performance. CPU til Switch nærmer seg snart 8år om jeg ikke tar feil, så er vel på tide med ny Switch :) Håper på ny Switch announcement, sammen med det nye Zelda spillet!

Lenke til kommentar

Uavhenging av alle sjangere og plattformer så er det et spill som er den store vinneren, og det Elden Ring, som jeg sa ville bli GOTY før det kom ut ;)

Neste år kommer det storspill i bøtter og spann, det kommer til å bli et fantastisk spillår, mye større enn 2022.
I 2023 kommer det også til å bli annonsert en del spill og oppfølgere som vi bare drømmer om. 

Hva drømmer du om? Jeg drømmer om Bloodborne 2 men er usikker på om det blir annonsert.  Jeg tror det blir annonsert, kanskje ikke i 2023 men håper.  Først vil vi nok se Elden ring DLC.


 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 2
Lenke til kommentar
bubba477 skrev (56 minutter siden):

Alt jeg så frem til ble utsatt i år. Nå venter jeg på Starfield.

Ja, Starfield kan fort bli GOTY neste år, eller Zelda TotK. Samtidig er oss mange med store forventinger til de 2, så de kan fort bli skuffelser også men jeg har magefølelse på at Bethesda har gått all in på Starfield, og Nintendo har vell aldri lansert et Zelda sann midt på treet kvalitetsmessig, dog håper jeg på ny trailer snart siden vi vet ganske lite. Og ettersom Starfield er Microsoft eksklusiv er jeg spent på PC krava siden jeg ikke har nyeste Xbox. Kansje Starfield blir det spillet som virkelig rettferdigjør et kjøp av en Series X om en ikke har god nok PC? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...