Gå til innhold

Kan du anbefale ei god pute?


mellowman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Må bare skyte inn. Aldri kjøp en såkalt hotellpute. Det kan være den Dubious anbefaler er veldig god, men har en hotellpute og den vil jeg si ødela en del for søvnen.. Så vurder nøye før du kjøper en slik pute og helst kjøp en "normal" størrelse. 

Men skal ikke si noe på den puten Dobious anbefaler, bare en generell advarsel om slike puter da de kan være veldig dårlig for søvnen. 

Selv bruker jeg nå en tempur pute som jeg har hatt i mange år. Er sikkert over 10 år og er fremdeles like god. Om den ikke er hard eller god lengre ville jeg prøvd å ligge den ute en liten stund. Da blir den kald og like god som ny! 

Lenke til kommentar

50x70 er normal størrelse på puter. Hotellputer pleier å være 70x100.

 

Jeg har i mange år sverget til Høie sine downfeel puter. Du får se i forskjellige tykkelser. Jysk har de også veldig ofte på tilbud.

I dag bruker jeg downfeel cool, da jeg fort blir veldig varm om natten. Kanskje den beste puten jeg har hatt.

https://hoie.no/produkt/2148/hoie-downfeel-cool-pute

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (2 timer siden):

Det kan være den Dubious anbefaler er veldig god, men har en hotellpute og den vil jeg si ødela en del for søvnen.. Så vurder nøye før du kjøper en slik pute og helst kjøp en "normal" størrelse. 

Som allerede nevnt så er puten i normal størrelse, og det er den beste puten jeg har brukt. 

Du må ha kjøpt feil pute om den ødela søvnen din.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Dubious skrev (Akkurat nå):

Som allerede nevnt så er puten i normal størrelse, og det er den beste puten jeg har brukt. 

Du må ha kjøpt feil pute om den ødela søvnen din.

Tror kanskje jeg overdrev litt med å si at den ødela søvnen min egentlig. Men det var etterhvert rett og slett ikke komfortabel lengre og bare et irritasjonsmoment framfor noe som var digg å slappe av på. Skal bruke puten i sofaen nå tenkte jeg, funker nok bedre der. 

Jeg leste hotellpute i innlegget ditt derfor jeg kommenterte ditt innlegg. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...