Gå til innhold

Nå skal Kojima lage film av Death Stranding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Peteguy skrev (1 time siden):

Blir nesten flau på dine vegne her. Husker de samme kommentarene når spille kom. Enten så er du totalt uvitende eller så troller du bare. Monkey Island 4life trademark best alltid liksom, god jul 🙂

Jeg har spilt dette spillet og står for det jeg skriver. Spillet var elendig og det er det veldig mange som mener.
At du reagerer negativt og blir frekk når jeg jeg skriver at jeg håper at filmen blir bedre enn spillet sier mer om deg en om meg. Nesten litt som fanboys.  Og ikke dra inn Monkey Island™ i dette er du snill. Men du gjorde det bare for å prøve å kjekke deg, sanke litt likes og være litt ekkel ikke sant..

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (49 minutter siden):
Guybrush 3pwood skrev (5 timer siden):

Håper filmen blir bedre enn postmannsimulatoren..

+Survival Horror+adventure+strategi+action, og alt sydd perfect sammen i en herlig pakke, dritfett spill 😃

 Prøvde det når det kom på PS+ premium og gav det en real sjans men klarte ikke å like det desverre. Kanskje for mange sjangere i et spill, vet ikke jeg :) 
 Men håper at filmen blir bra. 

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Iki said:

Mest for å finne ut hvor langt du faktisk kom deg i spillet, med tanke på at du kaller det postmannsimulator.

Det høres ut som de første oppdragene på det første kartet.

Har ikke spilt spillet,  men om man må pine seg gjennom deler av et spill for å komme til den "bra delen". Er det jo ikke et bra spill. 

Er som om noen sier at en 4 timer lang film blir bra etter tre og en halv time.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (14 minutter siden):

Har ikke spilt spillet,  men om man må pine seg gjennom deler av et spill for å komme til den "bra delen". Er det jo ikke et bra spill. 

Er som om noen sier at en 4 timer lang film blir bra etter tre og en halv time.

 

De 2 første timene (om man tar det rolig) foregår på føttene, og da som postmann.

De neste 2 timene har man kjøretøy, og slikt som gjør at man kan gjøre andre ting, samt at man da er mer med i et horror spill.

Så kommer en stor bossfight, hvor man starter med å trene seg opp.

Litt etter dette tar man del i en krig, hvor man har skytevåpen. 

Man får et nytt kart, hvor man kan fly rundt, kjøre ulike kjøretøy, sloss mot npc fiender, ta over de små byene deres, etc.

 

Jeg vil påstå at postmann delen av spillet egentlig kun gjelder de første ~3% av spillets helhet.

 

Det er selvfølgelig helt greit om man ikke liker dette, eller resten av spillet.

Men jeg hadde ikke sagt det var å gi spillet en sjanse om man ikke prøver mer enn tutorial delen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (49 minutter siden):
Guybrush 3pwood skrev (5 timer siden):

Håper filmen blir bedre enn postmannsimulatoren..

+Survival Horror+adventure+strategi+action, og alt sydd perfect sammen i en herlig pakke, dritfett spill 😃

 Prøvde det når det kom på PS+ premium og gav det en real sjans men klarte ikke å like det desverre. Kanskje for mange sjangere i et spill, vet ikke jeg :) 
 Men håper at filmen blir bra. 

Altså når jeg så første gameplay trailere var ikke jeg mye begeistret heller. Kallte det for en teit walking sim, men var teaser traileren som hadde uansett og til slutt skaffet jeg spillet og angrer ikke for ett eneste sekund. Ble en av mine favorittspill noen gang. Men det jeg ville påpeke er at spillet er mye mer enn abre en postmannsimulator, og den meldingen kom vel frem. Spillet er absolutt ikke for alle. De som meg bare eslker alt med det, mens andre har sine klager. Om det er gameplay eller hisotrie er da individuelt, men det er jo litt av moroa og, at vi er individer =) Dette og spill some Nier:A er spill jeg kunne øsnke jeg kunne bare glemme helt bare så jeg kunne spille de for første gang igjen. For noen opplevelser. Så da kan du tenke deg at DS blinker sterkt på radaren min.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev:
23 minutes ago, Iki said:

Mest for å finne ut hvor langt du faktisk kom deg i spillet, med tanke på at du kaller det postmannsimulator.

Det høres ut som de første oppdragene på det første kartet.

Har ikke spilt spillet,  men om man må pine seg gjennom deler av et spill for å komme til den "bra delen". Er det jo ikke et bra spill. 

Er som om noen sier at en 4 timer lang film blir bra etter tre og en halv time.

 

Du piner deg ikke igjennom første delen. Du blir kjent med mekanikker, figurer, verdenen osv. Komme seg i gang rett og slett. Er vel "postmann"delen men og survival horror delen. Men tror folk tror hele spillet skal være sånn og de hopper av der muligens. Er like spent på filmen som jeg er til animeen til Nier:A=ikke. Men Death Stranding 2 gleder jeg meg sykt til etter traileren.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (13 timer siden):

Altså når jeg så første gameplay trailere var ikke jeg mye begeistret heller. Kallte det for en teit walking sim, men var teaser traileren som hadde uansett og til slutt skaffet jeg spillet og angrer ikke for ett eneste sekund. Ble en av mine favorittspill noen gang. Men det jeg ville påpeke er at spillet er mye mer enn abre en postmannsimulator, og den meldingen kom vel frem. Spillet er absolutt ikke for alle. De som meg bare eslker alt med det, mens andre har sine klager. Om det er gameplay eller hisotrie er da individuelt, men det er jo litt av moroa og, at vi er individer 😃 Dette og spill some Nier:A er spill jeg kunne øsnke jeg kunne bare glemme helt bare så jeg kunne spille de for første gang igjen. For noen opplevelser. Så da kan du tenke deg at DS blinker sterkt på radaren min.

Nier Automata er synes jeg også var dårlig, penger rett i dass. Spilte det noen timer før jeg slettet det. 
Men det er lenge siden så jeg skal faktisk installere det på nytt og prøve å spille det igjen noen timer til 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Iki skrev (13 timer siden):

Mest for å finne ut hvor langt du faktisk kom deg i spillet, med tanke på at du kaller det postmannsimulator.

Det høres ut som de første oppdragene på det første kartet.

Jeg spilte det kanskje bare ca 2 timer ja, men det er nok til å ikke like det. Har i ettertid også sett gameplayvideoer osv og jeg blir ikke mer interessert for det. Og jeg er allergisk mot lange cutscenes i spill. Og i dette spillet så bør man jo se de for spillet er jo nesten hallveis en film. Så not my cup of tea. Men jeg prøvde. Det jeg savner nå. er et skikkelig fett MMORGP og mere soulslikespill. Gleder meg som et barn til Wo long : fallen dynasty og The lords of the fallen samt Elden ring DLC. 

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (13 timer siden):

Altså når jeg så første gameplay trailere var ikke jeg mye begeistret heller. Kallte det for en teit walking sim, men var teaser traileren som hadde uansett og til slutt skaffet jeg spillet og angrer ikke for ett eneste sekund. Ble en av mine favorittspill noen gang. Men det jeg ville påpeke er at spillet er mye mer enn abre en postmannsimulator, og den meldingen kom vel frem. Spillet er absolutt ikke for alle. De som meg bare eslker alt med det, mens andre har sine klager. Om det er gameplay eller hisotrie er da individuelt, men det er jo litt av moroa og, at vi er individer 😃 Dette og spill some Nier:A er spill jeg kunne øsnke jeg kunne bare glemme helt bare så jeg kunne spille de for første gang igjen. For noen opplevelser. Så da kan du tenke deg at DS blinker sterkt på radaren min.

Nier Automata er synes jeg også var dårlig, penger rett i dass. Spilte det noen timer før jeg slettet det. 
Men det er lenge siden så jeg skal faktisk installere det på nytt og prøve å spille det igjen noen timer til 

Hey! Smaken er jo som rassen, ikke sant? Det finnes ikke ett enste spill som er til alle, og det er bra. Er blitt veldig kresen med spill og blir det bare mer med tiden, men merker veldig at jeg går mer mot sære og, ikke minst, surrealistiske spill og ofte japanskutviklete. Så DS og Nier:A er mye mer min gate enn din ser det ut som. Elsker og gode P&C adventure spill, da. Sanitarioum er en all time fav =) Lykke til med Nier:A!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (47 minutter siden):

Hey! Smaken er jo som rassen, ikke sant? Det finnes ikke ett enste spill som er til alle, og det er bra. 

Jeg er også veldig kresen, har spilt siden jeg 10 år gammel. nå er jeg 50. har vært igjennom det meste av sjangere. Jeg kan også like sære spill, derfor jeg skal prøve Nier igjen.

Jeg var også veldig fan av P&C adventure spill men det er ganske lenge siden. Return To Monkey Island er det siste jeg spilte, raste bare gjennom det og brukte det som var av hint nesten bare for å bli ferdig med det. Tiden har forandret seg.

Har du prøvd Returnal forresten? Det er noe av den beste spillopplevelsen jeg har hatt på lenge og mitt første møte med rouge-like sjangeren faktisk

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...