Gå til innhold

-200 feilmelding ved opplasting av bilder i innlegg


Anbefalte innlegg

Prøvde, og fikk det til til slutt, å laste opp bilder i et innlegg til denne tråden:


Fikk ofte en -200 feilmelding ved opplasting av flere bilder. Men da jeg oppdaterte siden (F5), og gikk tilbake til det lagrete innlegget, så var plutselig alle bildene der, dog endel dobbelt opp da jeg prøvde å laste opp flere på nytt.
Startet så innlegget helt på nytt, lastet opp alle bildene, ignorerte de med feilmelding og bare oppdaterte siden da alle var "ferdig"; og Vipps så var de siste på plass også. Dog var det bare 1-2 (av 3) det var "feilmelding" på før jeg fikk det til slutt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Laserbeam (tidligere Sarcoex) skrev (På 12.12.2022 den 13.25):

Virker som det kanskje kan være noe trøbbel med Firefox, hadde et lignende problem med et epost skjema på Komplett. Må kanskje bytte til en Chromium basert nettleser. :)

Beklager sent svar her, men opplever du fremdeles problemer i Firefox med opplasting av vedlegg? Vi flyttet over til nye servere 19. desember, så det kan ha løst seg i forbindelse med det. 

Lenke til kommentar
TSP skrev (22 timer siden):

Beklager sent svar her, men opplever du fremdeles problemer i Firefox med opplasting av vedlegg? Vi flyttet over til nye servere 19. desember, så det kan ha løst seg i forbindelse med det. 

Har hatt litt trøbbel i Chrome og Opera GX også, noen ganger. Men det løser seg som oftest med en ipconfig /flushdns. Så kan være litt problemer med ISP'en sin DNS? (Telia Brebånd).

Men de siste ukene har det fungert bra. 
Kan laste ned Firefox for å prøve. :) 

Lenke til kommentar

Jeg får følgende hvis jeg prøver å paste inn et bilde (som jeg har valgt ‘Copy’ på fra bildeappen på telefonen) som er større enn 2-3 MB. Vet ikke hvor grensen går men mindre bilder går fint. Samme bilde går det derimot fint å laste opp hvis jeg gjør det via ‘Klikk for å velge filer’. Safari/Chrome/Edge på iOS 16.3. Var ikke sånn før… 

Vet ikke hvor lang køen er men kommer aldri ut av den…

 

image.png

Endret av NoBo
Typos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...