Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva med dette oppsettet: 

  • NVIDIA GeForce RTX 3080 10 GB LHR
  • AMD Ryzen™ 9 5900X
  • 64 GB RAM, 1 TB SSD + 1 TB HDD
  • 240 mm vannkjøler
  • Gjennomsiktig sidepanel, Aura Sync RGB-belysning
  • 3 x USB-C 3.2, 9 x USB-A 3.2
  • Wi-Fi 6, Bluetooth 5.0
  • Windows 11

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc-og-mac/stasjonaer-pc-og-mac/asus-rog-strix-ga35-g35dx-nr007w-stasjonaer-pc/p-1202745/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
horrorr skrev (2 timer siden):

Ikke nødvendigvis en anbefaling, men ville spurt de hvorfor denne bare koster 18k når den du linket til er akkurat samme spec (og mest sannsynlig helt identisk hardware, bare endre skjermkort) med et bedre skjermkort en den maskinen du linker til for 21k.

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc-og-mac/stasjonaer-pc-og-mac/lenovo-legion-t5-26iab7-i7rtx-3070-stasjonaer-pc/p-1211022/

Om jeg tar pris for billigste tilgjengelige 3060 vs 3070 så er det kr. 3.539,- i forskjell (sortert på lavest pris på "tilgjengelig på lager" hos komplett for ref.) så maskinen du linker til i innlegget burde vært nærmere 14.5k.

Da følger jeg ditt råd og kjører på med denne!

Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
monodrive skrev (52 minutter siden):

Steg priser så mye nå med 4000 kr på a172 Epic   og Power Legion 26999kr?

a172 Epic koster 20999 nå, den var nedsatt 3000 tidligere. Komplett har ofte tilbud på noen maskiner.

For Legion masiner så er det også ofte tilbud. Jeg ser du kan få en Legion med i7-12700F CPU og RTX 3070 grafikkort for kr 15495 nå. Og 26999 for omtrent samme maskinen er alt for høyt.

https://www.prisjakt.no/c/stasjonaere-datamaskiner?1124=GeForce RTX 3070&brand=1619&sort=price

Endret av Svein M
  • Liker 1
Lenke til kommentar
TwoFace skrev (På 29.12.2022 den 16.47):

Vær oppmerksom på at denne pcen blir levert med kun 500watt PSU. Det vil gå, men den vil nok throttle når man gamer tungt på høy grafikk.

Skjønner. Vi får rett og slett se hvordan det går. De fleste alternativene vi har sett på har "bare" hatt 500w de også. 

Lenke til kommentar
Svein M skrev (51 minutter siden):

i7-12700F CPU kan vel trekke 180Watt

og RTX 3070 ca 220 Watt.

Da der det ca 100 Watt igjen (ved 500W PSU) til resten av PC og det kan holde, men det er ikke noe for overklokking.

 

Olsenhower skrev (1 time siden):

Den fra Komplett har 750w

Men, jeg skal bestille alt fra power.no på grunn av gode priser totalt sett. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei igjen og takk for alle gode råd! nå er det satt opp 6 stykker pc'er.

Så har jeg et teknisk spørsmål.

Er det mulig å bruke en Pc til å på en måte overvåke de andre pc'er?

Grunnen for det er at vi er bundet på hender og føtter med tanke på hva de får lov til å bruke PC'er til.

De vil selvsagt vite om at pc'er blir overvåket.

Lenke til kommentar

For å ytterligere å prøve å forklare hva jeg er ute etter, når vi ser på online spilling på tv fra konkurranser, så er det en skjerm som viser alle på denne skjermen.

Jeg har eventuelt mulighet til å opprette blocksi på pcene, og slik få et bilde av hva de driver med, men dette er ikke helt optimalt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...