Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut i den virkelige verdenen for å date menn


Gjest 19217...f4d

Anbefalte innlegg

9 minutes ago, Theo343 (takk for meg) said:

Nå er man ikke alltid ansvarlig for andres dårlige oppførsel. Jeg tror vi alle har trodd vi har kjent en person godt inntil det motsatte ble bevist.

Men noe har man ansvar for. Noen menn ser ut til å bare tiltrekke seg bossy damer som skal bestemme den minste ting om han og alt rundt han. Eg pleier tenke at dette liker dem, og overhører all klaging om det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 19217...f4d
Regenburg skrev (30 minutter siden):

Hvem har valgt alle disse mennene? Hvem har valgt dem inn i livet ditt? Fellesnevneren på dem er jo deg. 

Så jeg skal bare slutte å velge noen? 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Lenke til kommentar
3 minutes ago, hatredFan911 said:

Men noe har man ansvar for. Noen menn ser ut til å bare tiltrekke seg bossy damer som skal bestemme den minste ting om han og alt rundt han. Eg pleier tenke at dette liker dem, og overhører all klaging om det

Noen liker det helt klart mens andre ikke forstår den andres dårlige oppførsel eks. Ved et brudd.

Lenke til kommentar
Gjest 19217...f4d
Regenburg skrev (5 minutter siden):

Velge en ordentlig mann kanskje da. Vi vet jo begge to hva slags typer du foretrekker å dra hjem med, etter hva du selv skriver. 

Orker ikke trolleriet ditt, har lagt merke til deg på forumet her og kjenner igjen skrivestilen fra Kvinneguiden, så vet hvem du er... Veldig åpenbart er jeg ikke en som drar hjem med tilfeldige typer og det bildet du har malt i hodet ditt er ganske feil, men du skal få tro hva du vil. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Lenke til kommentar
Gjest 19217...f4d
Theo343 (takk for meg) skrev (23 minutter siden):

Nå er man ikke alltid ansvarlig for andres dårlige oppførsel. Jeg tror vi alle har trodd vi har kjent en person godt inntil det motsatte ble bevist.

Har vært i et forhold med en så kalt ordentlig mann og har aldri blitt så sjokkert som jeg ble når han begikk et tillitsbrudd. Kunne ikke min villeste fantasi tro at han kunne gjøre noe slikt mot meg men han gjorde det. Han var en følsom, omsorgsfull og snill mann med livet på stell, ingen personlige problemer, en flott familie og drømmemannen for mange. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Lenke til kommentar
Gjest 8f7b8...c37
Gjest 19217...f4d skrev (4 timer siden):

Har vært i et forhold med en så kalt ordentlig mann og har aldri blitt så sjokkert som jeg ble når han begikk et tillitsbrudd. Kunne ikke min villeste fantasi tro at han kunne gjøre noe slikt mot meg men han gjorde det. Han var en følsom, omsorgsfull og snill mann med livet på stell, ingen personlige problemer, en flott familie og drømmemannen for mange. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Det finnes dessverre ingen garantier. Og "ordentlige menn" finnes ikke. 

Anonymous poster hash: 8f7b8...c37

Lenke til kommentar
Gjest 05eba...3ad
5 hours ago, Guest 19217...f4d said:

Orker ikke trolleriet ditt, har lagt merke til deg på forumet her og kjenner igjen skrivestilen fra Kvinneguiden, så vet hvem du er... Veldig åpenbart er jeg ikke en som drar hjem med tilfeldige typer og det bildet du har malt i hodet ditt er ganske feil, men du skal få tro hva du vil. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Han har jo rett da.

Kanskje enklere å ta opp slike ting på kvinneguiden.

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Lenke til kommentar
Gjest 05eba...3ad
5 hours ago, Regenburg said:

Hvem har valgt alle disse mennene? Hvem har valgt dem inn i livet ditt? Fellesnevneren på dem er jo deg. 

Bortsett fra faren hennes da.

Det er han som er årsak til hennes feilvurdering av menn, og det er denne feilvurderingen som må bort.

(Men i og med at trådstarter, etter 5 sider, fremdeles kommer med sin vurdering av menn, så har jeg mistet troen på at det kommer til å skje.)

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Lenke til kommentar
Gjest 19217...f4d
Gjest 05eba...3ad skrev (32 minutter siden):

Han har jo rett da.

Kanskje enklere å ta opp slike ting på kvinneguiden.

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Men hva skal jeg gjøre da? Hvordan skal jeg velge annerledes? Jeg har jo valgt de som er snille og virker greie. Jeg skal ikke gjøre det? 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Lenke til kommentar
Gjest 05eba...3ad
53 minutes ago, Guest 19217...f4d said:

Men hva skal jeg gjøre da? Hvordan skal jeg velge annerledes? Jeg har jo valgt de som er snille og virker greie. Jeg skal ikke gjøre det? 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Riktig.

Du er feil innstilt og dermed tror du at dårlige menn er bra og at bra menn er feil. Det er dette du må endre før du så mye som ser på en mann, ellers vil du velge (det du tror er) bra menn og så viser det seg før eller siden at de ikke er det. Slik du jo har erfart.

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Lenke til kommentar
Gjest 19217...f4d
Gjest 05eba...3ad skrev (6 minutter siden):

Riktig.

Du er feil innstilt og dermed tror du at dårlige menn er bra og at bra menn er feil. Det er dette du må endre før du så mye som ser på en mann, ellers vil du velge (det du tror er) bra menn og så viser det seg før eller siden at de ikke er det. Slik du jo har erfart.

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Så jeg skal gå etter menn som gir meg dårlig magefølelse og som jeg vet kommer til å såre meg. Denne logikken skjønner jeg overhodet ikke. F.eks burde jeg prøve et forhold med en rusmisbruker eller kriminell fordi jeg tror det ikke er en bra mann for meg? Jeg tror dere tror jeg velger helt andre menn enn jeg faktisk gjør. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Lenke til kommentar
Gjest 05eba...3ad
22 minutes ago, Guest 19217...f4d said:

Så jeg skal gå etter menn som gir meg dårlig magefølelse og som jeg vet kommer til å såre meg. Denne logikken skjønner jeg overhodet ikke. F.eks burde jeg prøve et forhold med en rusmisbruker eller kriminell fordi jeg tror det ikke er en bra mann for meg? Jeg tror dere tror jeg velger helt andre menn enn jeg faktisk gjør. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Nei, mener ikke at alle du tror er dårlige, er bra. Mener at hvis man ikke vokser opp med bra foreldre som samspiller godt, så vet man ikke helt hva man skal se etter, og man oppfatter dårlige ting som bra og vice versa.

Dette har jeg skrevet om før. At man behøver noen som kan lære dette. Men nå blir det for nebbete stemning for min del. Man må jo også klare å oppføre seg nogenlunde greit selv om man vil ha en god partner.

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Lenke til kommentar
Gjest 19217...f4d
Gjest 05eba...3ad skrev (5 minutter siden):

Nei, mener ikke at alle du tror er dårlige, er bra. Mener at hvis man ikke vokser opp med bra foreldre som samspiller godt, så vet man ikke helt hva man skal se etter, og man oppfatter dårlige ting som bra og vice versa.

Dette har jeg skrevet om før. At man behøver noen som kan lære dette. Men nå blir det for nebbete stemning for min del. Man må jo også klare å oppføre seg nogenlunde greit selv om man vil ha en god partner.

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Men fortell meg hva jeg skal se etter da. Hvordan vet jeg at han er en bra mann? Hvordan lærer jeg når jeg tilsynelatende gjør alt feil?

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Lenke til kommentar
Gjest 05eba...3ad
18 minutes ago, Guest 19217...f4d said:

Men fortell meg hva jeg skal se etter da. Hvordan vet jeg at han er en bra mann? Hvordan lærer jeg når jeg tilsynelatende gjør alt feil?

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Det er ikke noe man kan lære over et innlegg på internett, det er som å lære et nytt språk. Jeg har allerede anbefalt deg å bytte psykolog og knytte nærere vennskap med kvinner. Men da fant du ut at du ville satse på andre ting enn relasjoner.

Jeg skal være helt ærlig om at jeg ikke tror det kommer til å gå veien. Det virker som du ønsker å snakke om alt som er galt, men ikke ta det til deg at det er DU som har et problem og at det er DU som må gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Lenke til kommentar
Gjest 19217...f4d
Gjest 05eba...3ad skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe man kan lære over et innlegg på internett, det er som å lære et nytt språk. Jeg har allerede anbefalt deg å bytte psykolog og knytte nærere vennskap med kvinner. Men da fant du ut at du ville satse på andre ting enn relasjoner.

Jeg skal være helt ærlig om at jeg ikke tror det kommer til å gå veien. Det virker som du ønsker å snakke om alt som er galt, men ikke ta det til deg at det er DU som har et problem og at det er DU som må gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Forstår ikke hvordan å ha en venninne skal gjøre at jeg velger bedre menn. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Lenke til kommentar
Gjest 19217...f4d
Gjest 05eba...3ad skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe man kan lære over et innlegg på internett, det er som å lære et nytt språk. Jeg har allerede anbefalt deg å bytte psykolog og knytte nærere vennskap med kvinner. Men da fant du ut at du ville satse på andre ting enn relasjoner.

Jeg skal være helt ærlig om at jeg ikke tror det kommer til å gå veien. Det virker som du ønsker å snakke om alt som er galt, men ikke ta det til deg at det er DU som har et problem og at det er DU som må gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Men nei, du har rett. Det går ikke veien. Jeg melder meg ut. Dette er håpløst og jeg får det ikke til. Er jo fullstendig klar over at jeg er problemet og det har jeg visst hele veien, men jeg får ikke til å fikse det. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Lenke til kommentar
Gjest 05eba...3ad
Just now, Guest 19217...f4d said:

Men nei, du har rett. Det går ikke veien. Jeg melder meg ut. Dette er håpløst og jeg får det ikke til. Er jo fullstendig klar over at jeg er problemet og det har jeg visst hele veien, men jeg får ikke til å fikse det. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Ja, og det er derfor du burde ha en god psykolog, ikke en dårlig en. Jeg ville ha byttet om jeg var deg, siden dette ikke går riktige veien. Uansett om dere er midt oppi ting. Så det er liksom det tipset jeg kan komme med :) 

Kan ellers tipse om webpsykologen, og negative leveregler. Bare google det, så kommer du rett inn i en fantastisk verden!

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Lenke til kommentar
Gjest 05eba...3ad
7 minutes ago, Guest 19217...f4d said:

Forstår ikke hvordan å ha en venninne skal gjøre at jeg velger bedre menn. 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Hvis du ønsker å lære fransk bør du ha en fransk venn, som du kan snakke med. Hvis du ønsker å ta gode valg for deg selv bør du ha en venn som tar gode valg for seg. Man lærer av de man omgir seg med.

Pluss at de beste mannfolkene ser seg ut kvinner som har gode relasjoner til kvinner, mens de verste mennene går etter kvinner uten nettverk. 

Anonymous poster hash: 05eba...3ad

Lenke til kommentar
Gjest debc0...4f8
Gjest 19217...f4d skrev (2 timer siden):

Men hva skal jeg gjøre da? Hvordan skal jeg velge annerledes? Jeg har jo valgt de som er snille og virker greie. Jeg skal ikke gjøre det? 

Anonymous poster hash: 19217...f4d

Godt spørsmål. Jeg vet ikke.

Som mann har jeg null erfaring med å velge blant andre menn. Noen ganger har jeg grepet meg selv i å tenke at noen kvinner (og menn) sender ut ubevisste signaler som blir plukket opp av drittsekker. Men da tenker jeg kanskje heller på sånne som mishandler fysisk eller psykisk.

Jeg tror at alle menn (og kvinner) har i seg potensialet for å såre og å være utro. I en gitt situasjon, i en gitt sinnsstemning og når man møter rett person så kan vi alle glippe. Quick-fix mot det er å være singel resten av livet. Men det er jo ikke noe koselig det heller?

Det eneste jeg kommer på er å bryte litt med miljøer og mønster som du har hatt til nå. Hva med å selv ta initiativ ovenfor en mann som ser hyggelig ut?

Anonymous poster hash: debc0...4f8

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...