Gå til innhold

The Last of Us-serien slippes på HBO Max 15. januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er sykt skeptisk til castingen, nærmere bestemt skuespilleren til Ellie. Min personlige mening er at hun (ihvertfall utseendemessig) absolutt ikke passer til rollen. Og det hjelper heller ikke på at hun i Game of Thrones spilte en bedrevitende liten, sjarmløs jente i en karakter som bare virket helt malplassert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Min største "kritikk" akkurat no er nok at fallhøga er kjempestor når dei skal dramatisere eit spel med rollefigurane som vi kjenner frå spelet.
Enten så ender serien opp med å bli ei nyinnspeling av nøyaktig dei same scenene som kjem frå spelet, dette vil nok skuffe fansen som då berre vil henge seg opp i å samanlikne om spel-Joel er framstilt betre enn serie-Joel. Ei slik filming av spelet vil være gunstig for å gjere historia kjent for eit nytt publikum som ikkje har spelt spelet, men heilt ærleg så blir det nok utruleg utfordrande å fange ei heilt ny sjåargruppe. Kjernepublikummet blir nok dei som er kjent med spelet.

Det andre alternativet er at serien gjer heilt nye ting med rollefigurane. Det blir spennande for oss som har spelt spela, samtidig så vil nok også kritikken hagle når alle tenker at dette er ikkje den Ellie som vi vart kjent med i spelet.

 

Hadde eg vært serieskapar så trur eg nok at eg ville laga ein zombie-serie basert på tLoU-universet men med nye karakterar og ei ny vinkling, kanskje med ein og anna cameo frå dei karakterane som vi kjenner frå spelet.
Eg tenker at det hadde vært vel så spennande for både nye og gamle fans av serien å sjå denne vinklinga frå ein Firefly-soldat, frå ein vanleg person inne i karantene-sonene, frå ein politimann i det utbruddet skjer (kanskje litt for the Walking Dead), eller liknande alternativ vinkling.
Meir historie frå kaoset i sjølve utbruddet og ikkje 20+ år seinare når støvet har lagt seg kunne nok vært vel så interessant som å lage spelet på nytt for TV-skjermen.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Baljepiraten skrev:

Må si jeg er sykt skeptisk til castingen, nærmere bestemt skuespilleren til Ellie. Min personlige mening er at hun (ihvertfall utseendemessig) absolutt ikke passer til rollen. Og det hjelper heller ikke på at hun i Game of Thrones spilte en bedrevitende liten, sjarmløs jente i en karakter som bare virket helt malplassert.

Synes ho var fantastisk bra i Game of Thrones.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...