Gå til innhold

DNB med dårlig kundebehandling igjen


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Psykake skrev (20 minutter siden):

Hadde hun tatt kontakt med DNB med en gang, så ja. Problem løst.

Hun tok kontakt med banken i tide, men de ville ikke hjelpe.

 

Sitat

DNB sa at vi må vente i fire til åtte uker for å få et svar, og at vi bare burde bytte bank, fordi det går raskere.

 

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp
Skrevet

Mine bankforbindelser har et mye bedre kundefokus, og det skulle bare mangle……..

Skrevet
Psykake skrev (15 minutter siden):

Hun ventet i 3 måneder etter første brev. 

Korrekt. Hun trodde det var spam. Ikke noe farlig å ringe banken å spørre om det er spam eller ikke når slikt dukker opp.

Skrevet
Dubious skrev (5 timer siden):

Og tok kontakt etter at de kontaktet henne igjen.

Etter 3 måneder.

Poenget mitt var at hvis hun hadde kontaktet DNB med en gang så hadde de hatt bedre tid på å finne en løsning. 

Skrevet

hvorfor foreslo banken at hun opprettet ny konto, da må man vel legitimere seg? og var jo det som var problemet i utgangspunktet. I så fall kunne hun jo likså godt legitimere seg for den gamle kontoen og få den gjenåpnet. Merkelig "løsning".

btw, er det ikke lenger mulig å få pensjoner fra NAV utbetalt på giro som man hever i kontanter i bank/post-i-butikk? eller MÅ mottakere være digital/ha bankkonto nå for tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...