Gå til innhold

Slettet mappe til domenebruker, påloggingsproblemer


Anbefalte innlegg

Trengte å frigjøre plass på en pc, og husket ikke i farten hvor jeg finner domenebrukere/profiler i windows. Så da ble bare noen brukermapper under c:\users\ slettet som en quickfix. Da jeg sjekket på rette plassen etterpå så ligger ikke lenger brukerprofilene tilhørende de slettede mappene i listen der. Men når jeg prøver å logge inn så får jeg en default desktop og melding om at det ikke gikk an å logge inn, og det blir laget en midlertidig bruker som ikke er varig. 

Hvordan fikse sånn at dette ikke skjer og brukere som ble slettet dirty kan logge inn igjen på normalt vis?

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bo1e skrev (1 time siden):

Så da ble bare noen brukermapper under c:\users\ slettet som en quickfix. Da jeg sjekket på rette plassen etterpå så ligger ikke lenger brukerprofilene tilhørende de slettede mappene i listen der. Men når jeg prøver å logge inn så får jeg en default desktop og melding om at det ikke gikk an å logge inn, og det blir laget en midlertidig bruker som ikke er varig. 

Du prøver å logge inn med en av brukerkontoene hvis mappe du slettet under C:\Users? Eller gjelder det også om du forsøker med en bruker som aldri tidligere har logget på nevnte PC?

 

bo1e skrev (1 time siden):

Hvordan fikse sånn at dette ikke skjer og brukere som ble slettet dirty kan logge inn igjen på normalt vis?

Siden du har slettet på filnivå ville jeg ha slettet all info om bruker(ne) helt fra PC-en; Delete a user profile in Windows.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...