Gå til innhold

Takk for nå, Overwatch!


Anbefalte innlegg

phraze skrev (11 timer siden):

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor OW2 sin modell får så mye hat. I League of Legends for eks så må du betale for hver eneste champion/hero en ønsker å låse opp. Men aldri sett utviklerne få pepper for dette. For å ikke snakke om Rainbow Six: Siege, spillet er jo pay-2-play, men du må likevel ut med 100-150kr pr karakter.

Fordi det tar 8 måneder med ingame gameplay for å unlocke et enkelt skinn i spillet.

Noe som tok 2-3 timer i ow1.

For å få den nye karakteren må du spille mer enn normalt i flere måneder. 

Spillet har innført nøkkelringer som skal henge fra våpen, men ikke alle karakterer har våpen, så da henger den rett ut av hånden deres.

De har økt prisen på skins som var i spillet før.

Osv.

 

Spillet har vært under utvikling i 3 år, og de har ingenting å vise frem, kun et pengesystem som er noe av det verste du finner i et spill.

Fra samme firma som folk er sinte på pga diablo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iki skrev (13 minutter siden):

Spillet har vært under utvikling i 3 år, og de har ingenting å vise frem, kun et pengesystem som er noe av det verste du finner i et spill.

Det er vell det som er trist opp i alt dette. De har så ekstremt lite å vise til. Har testet det litt, det er neste akkurat som før. Noen endringer, men ikke noe som kan forsvare utviklingstiden + overwatch 1 har vært i dvale i en god stund. 

Bra de har fjernet skjold. Men 5v5 føles kjipt.

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (10 minutter siden):

Det er vell det som er trist opp i alt dette. De har så ekstremt lite å vise til. Har testet det litt, det er neste akkurat som før. Noen endringer, men ikke noe som kan forsvare utviklingstiden + overwatch 1 har vært i dvale i en god stund. 

Bra de har fjernet skjold. Men 5v5 føles kjipt.

Fjernet skjold? Reinhart du tenker på da? Stortsett kun det jeg skyter på føles det som.

Lenke til kommentar
phraze skrev:

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor OW2 sin modell får så mye hat. I League of Legends for eks så må du betale for hver eneste champion/hero en ønsker å låse opp. Men aldri sett utviklerne få pepper for dette. For å ikke snakke om Rainbow Six: Siege, spillet er jo pay-2-play, men du må likevel ut med 100-150kr pr karakter.

Nei det hadde ikke vært noe problem med tanken på at man tjener 60 ow tokens i uken som er grensen, og et legendary skin koster 3000.. hvordan skal folk som spiller OW2 gratis få nok til dette?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...