Gå til innhold

Assassin's Creed Valhalla-oppdatering lar deg plyndre enda flere gravkamre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mala skrev:

Klarte ikke mer enn 12-13 timer inn i hovedspillet her jeg altså. Takler ikke disse generiske åpen verden spillene fra Ubisoft.

spilte ikke Odissey, og fikk denne i PSplus så jeg lastet den ned. klarte ikke å spille mer enn 6 timer, ble for mye og får lite "assasins" relatert for at jeg skulle bry meg. kommer det flere slike så tror ikke jeg gidder å laste ned engang.
Lenke til kommentar
26 minutes ago, Andres said:
1 hour ago, Mala said:

Klarte ikke mer enn 12-13 timer inn i hovedspillet her jeg altså. Takler ikke disse generiske åpen verden spillene fra Ubisoft.

spilte ikke Odissey, og fikk denne i PSplus så jeg lastet den ned. klarte ikke å spille mer enn 6 timer, ble for mye og får lite "assasins" relatert for at jeg skulle bry meg. kommer det flere slike så tror ikke jeg gidder å laste ned engang.

Odyssey var små morsomt i noen timer, jeg ga fort opp spillet, men dro rundt å tok en mini tour av antikke hellas det var litt gøy.

Valhalla hadde tatt  alt det jeg ikke likte med Odyssey (som var sånn 80% av spillet) og gjorde det til 100 av spillet.

Mer grindy, enda mer fantasi bullshit, enda styggere rustninger og våpen. Mindre kul verden å utforske. Totalt uinteressant historie og karakterer.

Lenke til kommentar
Andres skrev (3 timer siden):
Mala skrev (4 timer siden):

Klarte ikke mer enn 12-13 timer inn i hovedspillet her jeg altså. Takler ikke disse generiske åpen verden spillene fra Ubisoft.

spilte ikke Odissey, og fikk denne i PSplus så jeg lastet den ned. klarte ikke å spille mer enn 6 timer, ble for mye og får lite "assasins" relatert for at jeg skulle bry meg. kommer det flere slike så tror ikke jeg gidder å laste ned engang.

Klarte 6 timer da det kom ut. Men nå har jeg installert det igjen takket være denne artikkelen. Fikk lyst til å utforske et gravkammer :) 
Har akkurat ankommet England. Spiller på story mode så det blir ikke vanskelig hverftall. Så lenger man ikke har noen fordeler av å spille på større vanskelighetsgrad så ser jeg ikke noe vits i å gjøre det heller,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...