Spillredaksjonen Skrevet 30. august 2022 Rapporter Del Skrevet 30. august 2022 Bekrefter at arbeidet er i gang med et nytt Mafia Hangar 13 melder at spillet enda er flere år unna. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Blablablablabla Skrevet 30. august 2022 Rapporter Del Skrevet 30. august 2022 Wooohoo. Som jeg har gledet meg til dette. Jeg elsket mafia 1, 2 og la noire. Jeg bare elsket å kjøre gamle biler, med gammelt musikk og historien til alle spilla. Jeg gleder meg som en unge. 1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. august 2022 Rapporter Del Skrevet 30. august 2022 mafia 1 og 2 er knallbra spill. 3'ern var en stor ensformig skuffelse, orka ikke fullføre det selv om jeg prøvde flere ganger. mista troa nå, men håper jeg tar feil 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. august 2022 Rapporter Del Skrevet 30. august 2022 Dem gjorde en ganske grei jobb med Mafia Remake, har litt mer trua enn om dette hadde kommet etter Mafia 3. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Hei vi vil bare si at vi nå lager et spill som tar 20 år å lage men du kan jo glede deg i mellomtiden Lenke til kommentar
Revie Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Spilte gjennom remaken av Mafia og deretter Mafia II (org) i fjor. Gleder meg til dette! Etter svært variable Mafia III (som jeg likevel likte), tipper jeg utvikleren går i en mer tradisjonell setting denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Moohouse Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Jeg liker Mafia 1 og 2 veldig godt, og liker også Mafia 3 godt selv om det har noen kjipe bugs. Kjøpte de remakene som jeg fortsatt ikke har prøvd ut. Mafia 4 gleder jeg meg veldig til, det skal bli ekstremt dårlig om ikke dette blir et kjøp ved release. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Kan jo bli bra, selv synes jeg alltid det var skuff å spille det pga GTA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Jeg har troen, elsket begge de første spillene.Samt Mafia Remaken. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 8. september 2022 Rapporter Del Skrevet 8. september 2022 Alle Mafia spillene etter City of Lost Heaven har vært dårlige GTA kloner. Mafia 1 remaken var også bare en reskin av Mafia 3 som var elendig. Liten tro på at dette blir bra. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. september 2022 Rapporter Del Skrevet 8. september 2022 (endret) Første Mafia, som jeg faktisk kjørte på Geforce 2 MX, er fremdeles vinneren i min bok. Veldig godt optimalisert og en god story. Synes serien mistet for mye særpreg i påfølgende versjoner og spesielt Mafia 3 synes jeg mistet alt for mye, type at jeg bare la det fra meg etter litt testing. Endret 8. september 2022 av vidor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 8. september 2022 Rapporter Del Skrevet 8. september 2022 4 hours ago, Rickenbacker said: Alle Mafia spillene etter City of Lost Heaven har vært dårlige GTA kloner. Mafia 1 remaken var også bare en reskin av Mafia 3 som var elendig. Liten tro på at dette blir bra. Reskin? da tror jeg vi har spilt to forskjellige spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå