Gå til innhold

Lords of the Fallen-oppfølgeren med forvirrende navnebytte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeph skrev (2 timer siden):

Eg kom aldri heilt i gang med dette. Som stor Souls-tilhengar freista det, men det vart litt "klunky-souls". Får vel gje det eit nytt forsøk til vinteren.

Jeg måtte ha et par forsøk før jeg likte det. Spilte litt, slettet det og tok det frem igjen etter en stund. Problemet mitt var førstebossen som jeg ikke kom forbi  Det er noen store framedrops av og til som kan irritere men det er en bra soulslike. Kan være det(FPS) har blitt bedre på ps5 uten at jeg vet. Bloodborne ble jo veldig mye bedre på ps5 så det er ikke utenkelig.

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Zeph skrev (2 timer siden):

Eg kom aldri heilt i gang med dette. Som stor Souls-tilhengar freista det, men det vart litt "klunky-souls". Får vel gje det eit nytt forsøk til vinteren.

Jeg måtte ha et par forsøk før jeg likte det. Spilte litt, slettet det og tok det frem igjen etter en stund. Problemet mitt var førstebossen som jeg ikke kom forbi  Det er noen store framedrops av og til som kan irritere men det er en bra soulslike. Kan være det(FPS) har blitt bedre på ps5 uten at jeg vet. Bloodborne ble jo veldig mye bedre på ps5 så det er ikke utenkelig.

Spillet ble vel ganske mye bedre på forrige gen også etter en del større oppdateringer. Minner egentlig en god del om å gå fra ds1 til ds2.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...