Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er så lei av å ha lite hell med jenter


Gjest 8b12c...98f

Anbefalte innlegg

Gjest 8b12c...98f

Jenter er min store svakhet i livet. Jeg er topptrent, høyt utdannet og godt likt av venner. Men, jeg er ganske lite pen, og dårlig til å danse. Hver gang jeg er ute, så har jeg en god tone med ulike jenter, men så når vi drar videre og drar på et sted med dansing, så kommer det alltid noen og stjeler jenta jeg har flørtet med store deler av kvelden. Og jeg får få Tinder-matches, til tross for at jeg jevnlig får kompliment fra jenter på byen om at jeg ser bra ut.

Jeg føler oppriktig jeg er på vei til å bli incel. Jeg mestrer alt i livet, unntatt damer. Vurderer å gå til psykolog. Klarer ikke å fatte hva jeg gjør feil, føler jenter alltid blir med andre enn meg hjem. Jeg har jo iblant hell, men det er stort sett kun gjennom Tinder og nøye planlagte aktiviteter for å få jenta hjem og til sengs.

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget. Er lei av å se søte jenter dra hjem med andre gutter. Jeg er i midten av tyveårene, kan ikke skjønne at dette skal være så vanskelig. Føles som om alle er i forhold, eller drar damer hver helg. Blir sinna av at jenter velger meg bort, og jeg vil ikke være sinna.

Anonymous poster hash: 8b12c...98f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
58 minutes ago, snakkformeg said:

Det er lette å finne en dame gjennom felles interesser enn på byen.

Du tror ikke det blir conflict of interest at man blander kortene på den måten? Det har langt lavere fallhøyde å få signaler fra ei dame på byen enn å elge seg innpå det som kan krype og gå på jobben, klubber og foreninger.

Man trenger ikke bli helt Marve Fleksnes som ser hver en mulighet som håp i hengende snøre.image.thumb.png.4afe5b351491c5a52aca36175b8e52ae.pngimage.png.583bb48ffc48918220a0df5f1c6eeec7.pngimage.thumb.png.1d4e1f18d583c7cf8759a8508bfcf343.pngimage.thumb.png.e7e7fbb51133c5c4b389085895f36cfe.png

Endret av BadCat
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Er ganske vanskelig å dra med seg ei fremmed dame fra byen. Er så vanskelig å få ei dame for seg selv på tomannshånd.

Gå på fest heller, jobb, student, vennefest, bursdager etc. Så holder du deg ganske edru. Unngår damene som vil sutre om typen sin. Så går det bare en flaske vin før de single damene begynner kaste seg over hva enn de kan få av mannebein.

Dansing har lite å gjøre med å få snøret i bånn. Damene ser på menn som danser og gjøgler for dem som små morsomheter. Som en bjørn eller dverg i baronessens hoff. Ikke dans for dem. Vær seriøs pg ikke underdanig.

En annen mulighet er selvfølgelig å starte med litt tykke damer. Som er lettere på tråden ift ditt utseende. Så jobber du deg oppover til et akseptabelt nivå dame, med innsikten du får.

 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 229ca...a9b

Noen få av oss er populær blant damer. De har noe ved seg, jeg tror at det har lite med utseende og penger å gjøre (som er typisk bitre menns ankepunktet), men mer med selvtillit og en litt nonchalant innstilling. Hvis du synes at ei jente er fantastisk så vil for de fleste av oss dette gjenspeiles i måten vi henvender oss til henne og være turn-off for mange.

De fleste jeg kjenner har ikke møttes ved å danse på utesteder. Det finnes veldig mange andre arenaer, og noen av dem lar deg antagelig bruke dine sterke sider.

Anonymous poster hash: 229ca...a9b

Lenke til kommentar
Gjest bc59a...6f4
Gjest 8b12c...98f skrev (6 timer siden):

Jenter er min store svakhet i livet. Jeg er topptrent, høyt utdannet og godt likt av venner. Men, jeg er ganske lite pen, og dårlig til å danse. Hver gang jeg er ute, så har jeg en god tone med ulike jenter, men så når vi drar videre og drar på et sted med dansing, så kommer det alltid noen og stjeler jenta jeg har flørtet med store deler av kvelden. Og jeg får få Tinder-matches, til tross for at jeg jevnlig får kompliment fra jenter på byen om at jeg ser bra ut.

Jeg føler oppriktig jeg er på vei til å bli incel. Jeg mestrer alt i livet, unntatt damer. Vurderer å gå til psykolog. Klarer ikke å fatte hva jeg gjør feil, føler jenter alltid blir med andre enn meg hjem. Jeg har jo iblant hell, men det er stort sett kun gjennom Tinder og nøye planlagte aktiviteter for å få jenta hjem og til sengs.

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget. Er lei av å se søte jenter dra hjem med andre gutter. Jeg er i midten av tyveårene, kan ikke skjønne at dette skal være så vanskelig. Føles som om alle er i forhold, eller drar damer hver helg. Blir sinna av at jenter velger meg bort, og jeg vil ikke være sinna.

Anonymous poster hash: 8b12c...98f

1. Som de andre skriver så virker det som om du kanskje har et litt fastlåst mønster for hvordan du tror man finner damer? Hva er du ute etter, egentlig. Et knull etter en tur på byen? Fokuser på det siste så kommer gjerne plutselig det andre. Og om du går etter jenter som liker å danse på steder hvor det danses så er jo selve planen din satt opp til å feile fra start. 

2. Når disse andre "stjeler dama di" har du på det tidspunktet gjort noe form for inniativ eller går du rundt, som en incel ville gjort, å tror at siden du har vartet opp/danset med/kjøpt en drink til henne så har dere nå en slags sosial kontrakt om at hun skal være med deg hjem? Selv om du ikke engang har spurt/tatt initiativ til at det skal skje? 

3. Om du får damer på andre arenaer, hvorfor ikke fokusere på det? 

Anonymous poster hash: bc59a...6f4

Lenke til kommentar

Å være flink med jenter er i stor grad en ferdighet som kan læres for de som ikke er naturlig begavet med jenter, men det er ikke nødvendigvis lett og krever at man er både brutalt ærlig med seg selv, men også snill med seg selv. Det er en prosess som kan ta lang tid eller kortere tid avhengig av utgangspunktet ditt og andre faktorer.

1. Du sier du er ganske lite pen, men så skriver du at jenter gir deg kompliment for at du ser bra ut. Det gir ikke mening.

2. At du er dårlig til å danse spiller ingen rolle. Om du er ukomfortabel med å være en dårlig danser blir det noe annet. Jeg er ikke god til å danse, men det har aldri hindret meg.

3. Hvorfor lar du noen stjele jenta di? Nøyaktig hvordan utarter det seg? Her har jeg brukt ulike taktikker. Alt fra å gi blaffen eller til og med prøve å spleise hun med inntrengeren - noe som har en tendens til å ha motsatt effekt når det er gjort riktig og om du har gjort rett forarbeid og hun faktisk liker deg. Eller å fysisk holde rundt henne og holde henne igjen. Mange muligheter. Sjekking er en kunst og hver situasjon er unik.

4. Tinder er etter mitt inntrykk et knalltøft marked. Har ikke vært der på mange år, men husker at det ble vanskeligere og vanskeligere. Ville ikke basert meg særlig på det. 

Om du spør konkrete spørsmål kan jeg hjelpe deg så godt jeg kan. 

At en psykolog kan hjelpe deg med å bli flinkere med jenter har jeg lite tro på, men det skader ikke å prøve.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...