Gå til innhold

Huawei P20 Pro + Android 12 = Sant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Petter* skrev (5 timer siden):

I forrige uke kom plutselig Android 12 til denne gamle telefonen. Hvem skulle tro at Huawei gidder å bry seg om så gamle telefoner.

Alt fungerer helt smooooth. 😃

Kan d være fordi de ik har mulighet å lage nye telefoner med android ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
*Petter* skrev (På 19.8.2022 den 9.41):

I forrige uke kom plutselig Android 12 til denne gamle telefonen. Hvem skulle tro at Huawei gidder å bry seg om så gamle telefoner.

Alt fungerer helt smooooth. 😃

Har P20 Pro selv. Undrer meg over grunn til at du fikk 12 så sent. Det ble sluppet i Norge nå i sommer. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
bbios skrev (23 timer siden):

Ikke p20, 

Men noen som har p30pro som har fått android 12? 
 

her står den på 10 fortsatt..

edit: må en være logget på telefonen for å få oppdateringer forresten? 

Ingen som vet? Telefonen har vært brukt helt til vår 2022, etter d nullstilt og lagret i skuff, men blitt brukt sporadisk nå i en mnd.. 

Siste security update Jan 2021, og står på android 10

Lenke til kommentar
3 minutes ago, bbios said:

Ingen som vet? Telefonen har vært brukt helt til vår 2022, etter d nullstilt og lagret i skuff, men blitt brukt sporadisk nå i en mnd.. 

Siste security update Jan 2021, og står på android 10

Såvidt jeg kan se så skal p30 pro ha tilgang til android 12. Har p20 pro og fikk oppdateringen uten å være logget inn på noe annet en google tjenester. Har ikke huawei konto.

Eneste jeg kan anbefale er å lade opp telefonen, koble til wifi og sjekke manuelt etter oppdateringer. 

Lenke til kommentar
Mr. A skrev (37 minutter siden):

Såvidt jeg kan se så skal p30 pro ha tilgang til android 12. Har p20 pro og fikk oppdateringen uten å være logget inn på noe annet en google tjenester. Har ikke huawei konto.

Eneste jeg kan anbefale er å lade opp telefonen, koble til wifi og sjekke manuelt etter oppdateringer. 

ah ok, kanskje prøve å logge inn på Google tjenestene igjen, se om d hjelper :) 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...