Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2023


Krimt3k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Phs2022 skrev (4 minutter siden):

Kan evt sende en Mail og høre hva planen er angående innkalling? 

Står informasjon her 😊 Info til søkere 2023.

https://www.politihogskolen.no/bachelor-politiutdanning/informasjon-sokere-bachelor/

 

Søkere de er usikker på angående egnethet vil bli kontaktet innen 15 juni for utvidet intervju. De har nok ventet med innkallinger til alle er ferdige med fysiske opptaksprøver, ikke nødvendig å ta inn noen som ikke har bestått. Siste i Bergen var i går 👍

Lenke til kommentar
bergenseren88 skrev (5 minutter siden):

Står informasjon her 😊 Info til søkere 2023.

https://www.politihogskolen.no/bachelor-politiutdanning/informasjon-sokere-bachelor/

 

Søkere de er usikker på angående egnethet vil bli kontaktet innen 15 juni for utvidet intervju. De har nok ventet med innkallinger til alle er ferdige med fysiske opptaksprøver, ikke nødvendig å ta inn noen som ikke har bestått. Siste i Bergen var i går 👍

Det var dog noen som nevnte at de hadde begynt med innkalling i går, men det kan jo i stor grad være feilinformasjon!

Lenke til kommentar
VeggySeid skrev (1 minutt siden):

Er det slik at dersom man ikke får innkalling til utvidet intervju, så kan man anse seg som egnet? Og man kan da se bort i fra et eventuelt avslag i juli?

Nei, da har de innkalt de som di er usikre på. De som di er sikre på ikke vil være egnet vil uansett få avslag i starten av juli. Dersom man ikke får noe innen starten av juli, kan man anse seg som egnet.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Anony m said:

Nei, da har de innkalt de som di er usikre på. De som di er sikre på ikke vil være egnet vil uansett få avslag i starten av juli. Dersom man ikke får noe innen starten av juli, kan man anse seg som egnet.

På nettsiden til PHS står det at om du ikke har blitt innkalt til utvidet intervju før tom. 15. juni så er man egnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, politianonym said:

På nettsiden til PHS står det at om du ikke har blitt innkalt til utvidet intervju før tom. 15. juni så er man egnet.

Var det jeg også trodde. Men han hoved instruktøren på de fysiske testene i Oslo sa at man kan bli funnet ikke egnet bare av de pc-testene og videoene man tok. Og at det er folk som ikke vil bli innkalt til teams intervju som ikke er egnet.

Lenke til kommentar
Oslogutt12 skrev (Akkurat nå):

Var det jeg også trodde. Men han hoved instruktøren på de fysiske testene i Oslo sa at man kan bli funnet ikke egnet bare av de pc-testene og videoene man tok. Og at det er folk som ikke vil bli innkalt til teams intervju som ikke er egnet.

Ja var sånn jeg også mente at det var. For tror de bare kaller inn de som de er usikre på. Kan jo være noen som de er helt sikre på at ikke vil bli funnet egnet. Men ikke vet jeg..

Lenke til kommentar
1 minute ago, Oslogutt12 said:

Var det jeg også trodde. Men han hoved instruktøren på de fysiske testene i Oslo sa at man kan bli funnet ikke egnet bare av de pc-testene og videoene man tok. Og at det er folk som ikke vil bli innkalt til teams intervju som ikke er egnet.

Men ja, står på nettsiden «Alle søkere må gjennomføre digitale tester og videointervju. Ingen blir vurdert som «ikke egnet» kun utfra hvordan de gjør det på de digitale testene og videointervjuet – for søkere som nemnda er i tvil om vil det alltid avholdes et utvidet intervju.»

Så mye mulig han sa feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Oslogutt12 said:

Var det jeg også trodde. Men han hoved instruktøren på de fysiske testene i Oslo sa at man kan bli funnet ikke egnet bare av de pc-testene og videoene man tok. Og at det er folk som ikke vil bli innkalt til teams intervju som ikke er egnet.

Nei, på PHS sine nettsider står det at alle har rett til et utvidet intervju om Opptaksnemnda er i tvil, og vil ikke bli funnet uegnet av kun de digitale testene og videoene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Til gutta som har gjennomført testene:

Oppleves hangups lettere i bommen enn hangups i «vanlig» stativ (tynne/runde) som man typisk finner på treningssenter? Uten å ha prøvd vil jeg tro det da man får mer støtte rundt håndleddet?

Endret av DiNozzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, DiNozzo said:

Til gutta som har gjennomført testene:

Oppleves hangups lettere i bommen enn hangups i «vanlig» stativ (tynne/runde) som man typisk finner på treningssenter? Uten å ha prøvd vil jeg tro det da man får mer støtte rundt håndleddet?

Personlig merket jeg ikke så mye forskjell, men det er sportsteip på bommen som gir deg ekstra grep.

Lenke til kommentar
1 hour ago, DiNozzo said:

Til gutta som har gjennomført testene:

Oppleves hangups lettere i bommen enn hangups i «vanlig» stativ (tynne/runde) som man typisk finner på treningssenter? Uten å ha prøvd vil jeg tro det da man får mer støtte rundt håndleddet?

Virket enklere i bom, ja

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...