Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2023


Krimt3k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
phssøker2023 skrev (4 timer siden):

Dette er så bra at dere deler!!! Er dere ferdige med studieløpet eller skal dere tilbake på 3.året? Dere har ikke noen tips på den andre siden da, noen spesielle steder det har vært veldig bra å bo?😁 eventuelt noen dere har gått i klasse med som bodde veldig bra? Ønker hovedsakelig å bo alene og så rimelig som mulig😊 takker for alle tips

Skal tilbake 3 året ja! Er ekstremt mange «bolighaier» i Bodø som utnytter studenter, men dette er spesielt de som leier ut masse av gangen. 
Er såklart mange gode utleiere også, spesielt de som leier privat hos seg selv :) 

I Bodø har vi også studentinord som leier ut egne rom og leiligheter - spørs bare hva du selv ønsker! Kan sterkt anbefale dem! Dette er også bare et steinkast unna universitetet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Politihøyskolensøker skrev (1 minutt siden):

Noe spesielt man må tenke på å ha med til fysiske tester utover treningstøy og badetøy såklart ☺️

Ha med litt ekstra energi i form av mat/energibarer. Og husk å drikk vann!! Utrolig tørr luft i gymsalen hvertfall og genert bare viktig å drikke nok vann.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Politihøyskolensøker skrev (7 timer siden):

Noe spesielt man må tenke på å ha med til fysiske tester utover treningstøy og badetøy såklart ☺️

Håndkle! Det glemte jeg på prøveopptak😂 Noe så selvfølgelig egentlig😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
AUS skrev (På 31.5.2023 den 17.18):

Anbefaler noen å ta pwo før testene? Føler det kan gå begge veier😅

Ja, personlig ville eg tatt  men  uten koffein. (Grunnet løpinga og høy puls). Eg tok en egen miks av beta aline, citruline malate, bcaa / eaa og l argine. Viktigste er nok beta aline som kan hjelpe deg med å minske melkesyren. Vil også forøvrig anbefale  https://www.enil.no/produkt/103/beet-it-sport-nitrate-400. Rødbeter kan hjelpe for å forbedre oksygenopptaket. 

 

I tillegg spis godt før du tar testen, ha også med banan, nøtter, powerrade som rask næring innimellom. Lykke til!

Lenke til kommentar
Anonym s skrev (35 minutter siden):

På opptakene som dere har vært på, er det mange som ikke har møtt opp eller falt fra underveis på øvelsene?

Var noen som ikke møtte opp, og så en del som falt av etter første øvelse og deretter noen litt utover dagen!

Lenke til kommentar
Anonym s skrev (3 timer siden):

På opptakene som dere har vært på, er det mange som ikke har møtt opp eller falt fra underveis på øvelsene?

Var på opptak for en uke siden. 3/4 stykk som ikke møtte. Var i en relativt tidlig gruppe, og ble flytta frem etter styrkedelen. Fikk med meg at fem stykk falt av, men kan ha vært et par til etter jeg dro. Masse lykke til med opptak! 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...