Gå til innhold

Hottest i 2004 - PC


Anbefalte innlegg

Hottest i 2004 - PC

 

Etter å ha sett gjennom listen til vg.no så kan jeg ikke annet enn å spørre meg selv: Følger ikke vg.no med i spill verdenen eller? Hvor blir det av f.eks:

 

STALKER - Oblivion Lost

Operation Flashpoint 2

 

Regner med at dere kan andre her kan slenge på flere titler?

 

 

Til Vg.no's forsvar så kan man jo si at de ikke er en ren spillside, men å overse slike titler til fordel for andre mer "aldri hørt om" blir for dårlig.

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det du snakker om, OFP 2 kommer da ikke ut i år. BIS jobber med utviklingen av OFP 1985 for X-Box (ja, du leste rett..). Etter det vil de gjenoppta arbeidet med OFP 2. Jeg kan ikke si jeg liker det veldig mye at de gjør det på denne måten, men "more power to them" om de får med seg konsoll folket med et spill som kan karakteriseres som den mest realistiske soldat sim noensinne på PC. AA er bra det, men har de usynlige veggene som avgrenser områdene kraftig, hvor OFP har enorme arealer uten vegger. Det er en av hovedgrunnene til at det ble så populært. Jeg kan finne steder den dag i dag på de forskjellige øyene, som jeg aldri har sett før, eller de ser helt annerledes ut om natten eller når solen gryr.. -sukk- :love:

Lenke til kommentar
Hva er det du snakker om, OFP 2 kommer da ikke ut i år.

Bare referer til Codemaster som har satt release til Q4 2004, men du har vel rett, det kommer neppe før medio '05.

 

Å legge OFP2 på hylla til fordel for X-box versjonen av OFP er rett og slett latterlig dumt. OFP er et typisk eksempel på "For PC Only". Det kan umulig gi samme "feelingen" på x-box som det gjorde til pc.

 

OPF er fremdeles helt rått ja, det skal jeg være enig med deg i.

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
De hadde jo S.T.A.L.K.E.R. med i beskrivelsen av den artikkelen.

 

Uansett så så det Ringenes Herre basert på C&C Generals motoren kult ut!

 

Visste ikke at det kom. :D

Jeg mente på topp 20 lista, der den burde ha ligget... ;)

 

Skal bli morsomt med C&C basert Ringenes Herre ja, får bare håpe de jobber hard med AI'n slik at vi kan slippe den latterlige "rush hour" spillingen.

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
De hadde jo S.T.A.L.K.E.R. med i beskrivelsen av den artikkelen.

 

Uansett så så det Ringenes Herre basert på C&C Generals motoren kult ut!

 

Visste ikke at det kom. :D

Jeg mente på topp 20 lista, der den burde ha ligget... ;)

 

Skal bli morsomt med C&C basert Ringenes Herre ja, får bare håpe de jobber hard med AI'n slik at vi kan slippe den latterlige "rush hour" spillingen.

 

 

des,OUT!

det er basert på generals motoren.

det er ikke en generals modifikasjon ;)

Lenke til kommentar
Hottest i 2004 - PC

 

Etter å ha sett gjennom listen til vg.no så kan jeg ikke annet enn å spørre meg selv: Følger ikke vg.no med i spill verdenen eller? Hvor blir det av f.eks:

 

STALKER - Oblivion Lost

Operation Flashpoint 2

 

Regner med at dere kan andre her kan slenge på flere titler?

 

 

Til Vg.no's forsvar så kan man jo si at de ikke er en ren spillside, men å overse slike titler til fordel for andre mer "aldri hørt om" blir for dårlig.

 

 

des,OUT!

Fordi det er ganske tvilsomt at Operation Flashpoint 2 kommer i 2004.. kanskje i starten av 2005.

Lenke til kommentar
Jeg ble positivt overrasket over at Beyond Divinity var med på listen i alle fall. :)

Tipper "Gamers " Erling E skvetter i trusa over dette, ja ;)

Hva? Mulig jeg er trøtt, men den der tar jeg ikke.

Såvidt jeg husker er Erling, i likhet med deg, en stor fan av Divine Divinity, og dermed blir han sansynligvis meget glad for å se at etterfølgeren er med på VGs Topp 20 for 2004. Var bare et usmakelig uttrykk jeg kom med....

Lenke til kommentar
Såvidt jeg husker er Erling, i likhet med deg, en stor fan av Divine Divinity, og dermed blir han sansynligvis meget glad for å se at etterfølgeren er med på VGs Topp 20 for 2004. Var bare et usmakelig uttrykk jeg kom med....

Erling har såvidt jeg vet ikke prøvd spillet engang, så jeg tror du blander litt nå. :)

Lenke til kommentar
Såvidt jeg husker er Erling, i likhet med deg, en stor fan av Divine Divinity, og dermed blir han sansynligvis meget glad for å se at etterfølgeren er med på VGs Topp 20 for 2004. Var bare et usmakelig uttrykk jeg kom med....

Erling har såvidt jeg vet ikke prøvd spillet engang, så jeg tror du blander litt nå. :)

Hehe, tror jeg blanda deg og Erling jeg.... Sorry!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...