Gå til innhold

døgn rytme


elaijt

Anbefalte innlegg

nårtid legger du deg på verdagene/helgene og nårtid står du opp ?

 

jeg står vanelig vis opp kl 4-5 på natta, går på skolen kl7 , kommer hjemm, spiser middag og legger meg 4-7 på dagen (avhengig av nårtid det er middag).

 

å i helgene ligger jeg bare å sover (kall meg gjerne en sløkkis) ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå for tida legger jeg meg rundt 6 (pluss minus en time eller to) om morran, sover til rett før jobb, som regel litt utpå ettermiddagen (veldig ofte 16:00) hvor jeg er ferdig 00:00.

 

Men så plutselig kommer det en dag og ødelegger døgnrytmen min, sånn som nå på onsdag hvor jeg plutselig begynner 8:00 på jobb...

 

Egentlig er det greit nok det, får benytte sjansen til å prøve å få døgnet i riktig fase (Noe jeg alltid sier når en slik sjanse byr seg)

Lenke til kommentar

Ukedager flest legger jeg meg etterskoletid/ettermiddag og våkner utpå kvelden/natten :)

 

Hender jeg legger meg rundtomkring 4-tida og tvingvåknes av en stygg alarm + schedule *.mp3 på halvhøyt volum klokka 7 for å så dra på skolen.

 

Helgene er variable, enten sover jeg mye eller ekstremt lite.

 

Er fullt klar over at det ikke er sunt for kroppen på noe vis :|

Lenke til kommentar
Ukedager flest legger jeg meg etterskoletid/ettermiddag og våkner utpå kvelden/natten :)

 

Hender jeg legger meg rundtomkring 4-tida og tvingvåknes av en stygg alarm + schedule *.mp3 på halvhøyt volum klokka 7 for å så dra på skolen.

 

Helgene er variable, enten sover jeg mye eller ekstremt lite.

 

Er fullt klar over at det ikke er sunt for kroppen på noe vis :|

bra at noen andre har samme døgn rytme som meg :) slipper jeg å være den enste. for du har helt rett.. det er ikke sunt for kroppen :( men har blitt så vant til denne døgn rytmen at jeg klarer ikke å endre den.

Lenke til kommentar

Skoledager så legger jeg meg mellom.. tja.. 12-2 en gang og står opp igjen kl 7 ca. I helger så legger jeg meg når jeg blir trøtt.. og våkner når folk er lei av att jeg sover. Som ikke pleier og bli før ut på 4-5 tiden om ettermiddagen.. :dontgetit:

Eller eventuellt fordi brutter'n kommer snikende og skal ha igjen gameboyen sin som jeg har stikki av med... :p

Lenke til kommentar

Skal legge meg nå...snart...ganske snart - jobber natt og er vel ofte våken om nettene når jeg har fri også... :p

 

Hadde det ikke sånn før, men så ble jeg sammen med ei som likte å danse tango klokken seks om morgenen etter at vi hadde sett på månen sammen. Det herpet nok den normale, sunne døgnrytmen min for godt, tror jeg, for det er en stund siden det ble slutt mellom oss nå.

 

Damer er farlige... :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har ikke døgnrytme. Så enkelt er det.

Samme her.

 

Legger meg 3 og står opp litt over 6, det er tungt. I helgene legger jeg meg 8-9 på morningene og sover til 5 på dagen, det er herlig.

Lenke til kommentar

Den forandrer seg.

Skole dager: opp 0600 Legger meg når jeg er trøtt, ofte 10-12 (litt tidlig kanskje)

Helg: Legger meg 01-0300 vanlig vis, kommer lit ann på. Opp 11-1200 vanligvis.

 

Ferie, uten jobb: Konstant endring. Sove starter ved 01 ca og beveger seg sakt men sikker lenger utover morgenkvisten. Opp 12 og beveger seg tilsvarende.

De få sommerferienne jeg ikke har jobba så har jeg nesten gåt rundt een hel gang i døgn rytmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...