Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tynne plater på 3mm. Helt umulig å finne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter tynne møbelplater på 3 mm
Slik som dette: https://www.jemogfix.no/mdf-plate-3-mm-80-x-120-cm/4138/9038305/

Problemet er at jeg ikke finner noe som helst, verken på nett - eller rundt her jeg bor i Stavanger, større enn 80 x 120 cm.

Har googlet en evighet nå. Det må være noe som er litt fleksibelt / som kan bøyes bittelitt. Ellers kan det være alt av plater. Men MDF er å foretrekke. 

Tips til nettbutikk, utsalgsplass som har dette på lager - eller annet....?

Jeg trenger en plate på 82 x 120 cm - og en på 145 x 42 cm.

Takk for svar. (Hvis jeg får noen da ;p) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oter skrev (1 time siden):

du får bla mdf board plater som er 3mm,er typisk sånne plater som er bakveggen på bla kjøkkeninnredning

Ja, jeg tenkte på det samme. Forsøkte å finne på Ikea sine nettsider. Men fant ingen ting. Fant noe som het "ryggplate" - men det besto bare av papp.

mobile999 skrev (4 timer siden):

Hos en lokal byggevare (bestillingsvare) eller møbelsnekker.

Hadde vært greit å sluppet å bestille. Siden jeg ikke har bil så veldig ofte... av praktiske årsaker. :)

Skrevet
Milhouse85 skrev (20 minutter siden):

Ja, jeg tenkte på det samme. Forsøkte å finne på Ikea sine nettsider. Men fant ingen ting. Fant noe som het "ryggplate" - men det besto bare av papp.

Hadde vært greit å sluppet å bestille. Siden jeg ikke har bil så veldig ofte... av praktiske årsaker. :)

har du en byggevare i nerheten av der du bor,så får du bare de til og bestille

Skrevet

Jeg renoverer en gammel VW T3 som skal bli til campingbil. 

image.png.1d25e22873bf836834305c31fcd28fbd.png

De er festet med clips - og dimensjonen på mdf-platene er 3 mm. De skal trekkes over med kunstlær etterpå.
Ønsker primært 3 mm, da jeg allerede har clips som passer - og for å holde vekten på bilen til det minimale. :)

Så ja, virker som jeg må bestille hos en byggevare. Men hadde håpet å slippe det bryderiet. 

Uansett takk for svar. Hadde ikke forventet det så kjapt. 😜 

Kom gjerne med andre tips. ^^ 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...