Gå til innhold

Jeg eller Elkjøp på ville veier?


Anbefalte innlegg

Dro innom Elkjøp for å kjøpe en håndkontroll som skal ha ledning med USB plugg. 

To selgere i dataavdelingen spurte hvem konsoll den skal være til. Svarte at det skal være til PC, derfor må det være med USB kabel. Selgerene så rart på meg.

Jeg sa den skal kobles til en Android boks som støtter vanlige USB håndkontroller, som brukes til PC. 

De så rart på meg, og svarte vi har ikke noe for deg her. Jeg måtte oppgi konsollen den skal brukes til Nintendo, Xbox eller Playstation. Svarte PC, en kontroll med USB kabel. 

Så ble jeg jaget på dør... 

Syntes hele seansen var merkelig. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
plankeby skrev (9 minutter siden):

Dro innom Elkjøp for å kjøpe en håndkontroll som skal ha ledning med USB plugg. 

To selgere i dataavdelingen spurte hvem konsoll den skal være til. Svarte at det skal være til PC, derfor må det være med USB kabel. Selgerene så rart på meg.

Jeg sa den skal kobles til en Android boks som støtter vanlige USB håndkontroller, som brukes til PC. 

De så rart på meg, og svarte vi har ikke noe for deg her.

Syntes hele seansen var merkelig. 

Mulig det var sommervikarer? Ser Power har en som skal være støttet av pcer,  bla; https://www.power.no/gaming/xbox/xbox-kontrollere/pdp-gaming-wired-controller-xbox-series-xxbox-one-kontroller-svart/p-1185145/store/?gclid=CjwKCAjw_b6WBhAQEiwAp4HyIHwNhE1IaFES629cMnT-mFroJPfhHR65UD8AzTu-uVi1FBZBHMIhShoCJTwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

En skulle jo tro at Elkjøp også selger den ovenfor her(?) har ikke sjekka selv. 

ellers finnes det flere ulike modeller som kan kjøpes på nett til Komplett, cdon etc

Endret av iblazeqt
Lenke til kommentar
iblazeqt skrev (3 minutter siden):

Mulig det var sommervikarer? Ser Power har en som skal være støttet av pcer,  bla; https://www.power.no/gaming/xbox/xbox-kontrollere/pdp-gaming-wired-controller-xbox-series-xxbox-one-kontroller-svart/p-1185145/store/?gclid=CjwKCAjw_b6WBhAQEiwAp4HyIHwNhE1IaFES629cMnT-mFroJPfhHR65UD8AzTu-uVi1FBZBHMIhShoCJTwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

En skulle jo tro at Elkjøp også selger den ovenfor her(?) har ikke sjekka selv. 

ellers finnes det flere ulike modeller som kan kjøpes på nett til Komplett, cdon etc

Jeg har sett at det kan kjøpes, flere steder, også på Power og andre fysiske butikker. Elkjøp har lista kontrollere for PC, med usb. 

Tar gjerne tips på en håndkontroll. Skal spille retrospill fra 90-tallet.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Er bare å handle deg en xbox stikke.

Brukes med en USB-C kabel (Micro USB på de eldre utgavene) eller parres direkte med Bluetooth (kun de med USB-C port har Bluetooth)

Spiller du på pc går de fleste spill over i Xbox modus automatisk så alt bare fungerer som om man spiller på konsoll.

Vil tro emulatorene du bruker sikkert har ferdig oppsett for xbox stikke også så man slipper å dalle med slikt.

Vil du spare penger er det sikkert masse brukt på finn.no

Endret av Complexity
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...