Folkflesk Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Subara skrev (7 timer siden): Kongehuset kan bare la være å svare media, så overlever nok det også. Sonja og Harald, Haakon Magnus og Mette Marit gjør som de skal. Sistnevnte tenker iallefall garantert svært lite på denne saken. Hun har mer enn nok med sin egen "snacks". Hvis man for et par-tre tiår hadde spådd at dette var den norske kongefamilien anno 2025 så ville ingen ha trodd det. Endret 11 timer siden av Folkflesk
Wheeljack Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) 8 hours ago, Folkflesk said: https://www.tv2.no/underholdning/dette-sier-folket-om-marthas-fremtid/18104463/ 85% mener Martha Louise bør fratas den kongelige tittelen. Ignorerer kongen dette så trekker han i realiteten kongefamilien ned i dass sammen med Martha og Durek. Og Høiby, for den saks skyld. To be fair. 85% høres voldsomt ut, men det var bare snakk om et utvalg av under 1000 personer som deltok. Syntes ikke kongen bør ta noen avgjørelse ut ifra hva en undersøkelse besvart av 0,02% av befolkninga sier... sjølv om jeg personlig er helt enig. Endret 11 timer siden av Wheeljack
Vokteren Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Dragavon skrev (20 timer siden): Feilen er at dei blir tatt alvorlig. Komplette tullinger. https://www.seher.no/kongelig/martha-avslorer-tidligere-liv/81623166 Den alternative livsstilen, grandiose fantasier og hevngjerrigheten mot familien tyder på at de har stambord på festene hos lille Marius.
Subara Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Folkflesk skrev (2 timer siden): Sistnevnte tenker iallefall garantert svært lite på denne saken. Hun har mer enn nok med sin egen "snacks". Hvis man for et par-tre tiår hadde spådd at dette var den norske kongefamilien anno 2025 så ville ingen ha trodd det. Hvis kronprins Haakon Magnus og kronprinsesse Mette Marit etterhvert som Marius blir dømt, tar de gode samtalene - som kongehuset er kjent for - ut i fellesskapet, tror jeg at folk vil vise forståelse og empati. De fleste har "et sort får" i familien og alle må hanskes med vanskelige situasjoner av ulike slag gjennom livet. Når det gjelder Martha Louise, begynte hun distansen til folket med engleskolen. Hun var allerede godt i gang i alternativbransjen før hun møtte Durek. Hun gikk på Kristelig Gymnasium og hadde andakt hver skolemorgen. Det kan ha inspirert henne. Og at det var umulig å drive som fysioterapeut og samtidig være kongelig, så hun fant sin egen vei. Eksmannen Ari Ben var også ganske alternativ, med yrket forfatter og kunster. Han ga ut boka: "Trist som faan". Han ville ikke bli sensurert selv om han var medlem av kongehuset. Moren hans introduserte Martha for krystaller. På en måte er Martha og Durek veldig moderne. 1
Folkflesk Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Wheeljack skrev (3 timer siden): To be fair. 85% høres voldsomt ut, men det var bare snakk om et utvalg av under 1000 personer som deltok. Mao som en hvilken som helst meningsmåling. Er undersøkelsen gjennomført av et seriøst byrå med et representativt utvalg på 800-1000 personer så vil det ikke være langt fra tallet i hele befolkningen. Det vil være en stor tabbe av Harald å nå sette seg på ræva uten å foreta seg noenting. Endret 8 timer siden av Folkflesk 1
Folkflesk Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Subara skrev (23 minutter siden): Hvis kronprins Haakon Magnus og kronprinsesse Mette Marit etterhvert som Marius blir dømt, tar de gode samtalene - som kongehuset er kjent for - ut i fellesskapet, tror jeg at folk vil vise forståelse og empati. De fleste har "et sort får" i familien og alle må hanskes med vanskelige situasjoner av ulike slag gjennom livet. Jeg tror ikke Lille Marius har sagt siste ord med den dommen han etter all sannsynlighet får. Ser for meg en konstant bråkmaker med tilhørende mediesirkus, i god tradisjon fra sin bestefar Sveno Høiby. Forskjellen blir at han fremover får enda mer oppmerksomhet av å være dronningens sønn og kongens stesønn. Det beste hadde vært å fått disse høibyene ut av kongehuset. Hvis man først skal ha et kongehus og ikke en klovnesirkus. Endret 8 timer siden av Folkflesk
Subara Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Folkflesk skrev (15 minutter siden): Jeg tror ikke Lille Marius har sagt siste ord med den dommen han etter all sannsynlighet får. Ser for meg en konstant bråkmaker med tilhørende mediesirkus, i god tradisjon fra sin bestefar Sveno Høiby. Forskjellen blir at han fremover får enda mer oppmerksomhet av å være dronningens sønn og kongens stesønn. Det beste hadde vært å fått disse høibyene ut av kongehuset. Hvis man først skal ha et kongehus og ikke en klovnesirkus. Nja, jeg ville ikke brukt så sterke ord. Men ingen tvil om at kongehuset har mye å stå i for tiden
ticx Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 2 hours ago, Subara said: På en måte er Martha og Durek veldig moderne. Tja, jeg vil alltid se på Durek utifra at han svindlet idioter under covid med medaljesalget sitt osv, det viser klart hvem han er selv om han sikkert kan være en hyggelig fyr privat.
Subara Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden ticx skrev (10 minutter siden): Tja, jeg vil alltid se på Durek utifra at han svindlet idioter under covid med medaljesalget sitt osv, det viser klart hvem han er selv om han sikkert kan være en hyggelig fyr privat. Moderne kjærlighet i hvert fall. Åpen bifil feks. Det spirituelle istedenfor kristendom.
Folkflesk Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Simen1 skrev (13 timer siden): Så jo flere som ser denne - desto flere penger klinker i kassa til øglen og englen. Øglen blir så full-ladet med mynt at han ikke greier å lette fra bakken. Endret 6 timer siden av Folkflesk
Wheeljack Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 3 minutes ago, Subara said: Moderne kjærlighet i hvert fall. Åpen bifil feks. Det spirituelle istedenfor kristendom. Hadde det bare vært det så hadde det vært greit. "Norge er gutter og jenter som er glade i hverandre" som Harald så fint sa i talen sin. Men det er jo er jo ikke bare legning eller religion. Det er jo svindel som covid-helbredende medaljonger, løgner, kvakksalveri og utsagn som at han er en øgle fra Andromeda og at barn som har kreft har valgt det sjøl. Dette, pluss at han utnytter personer med psykiske problemer. Beste og siste eksemplet er en person som snakker med engler. Pussing sammentreff at denne personen også har tilhørighet til et kongehus? Og at han nå bruker dennes navn og mediaoppmerksomhet til å fortsette å fremme seg sjølv, sine løgner, sin svindel. 2
Vokteren Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Godt å se at folk med innvandrerbakgrunn deler andre nordmenns indignasjon og forakt for ekteparets signaler: https://www.vg.no/nyheter/i/rPoqRA/shazia-majid-om-durek-verretts-kritikk-av-av-kongeparet Det smarteste Durek og Martha kan gjøre nå er å forsvinne til Dureks hjemland USA, hvor denne typen «fesjå» og svindel er er mer utbredt. Tipper at saken kommer til å smuldre opp hvis all PR forsvinner 1 1
Subara Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg føler at Martha Louise bidrar litt selv, når hun sier til Derek i serien: vær deg selv. Det er kanskje ikke det lureste å si til en kontroversiell person som skal tilpasse seg kongehuset. Men jeg har bare såvidt begynt å se serien. Hun kunne sagt: Foreldrene mine trenger tid på å bli kjent med deg, vær forsiktig med det du sier og hold deg i bakgrunnen. Hvis Durek tror at han selv er sjaman og kan helbrede andre, er han ikke svindler i egne øyne. Motstanden mot ham i Norge går på tilliten løs. Det handler ikke bare yrket hans, det handler om hele hans identitet i tillegg til rasisme. Man kan trygt si at det ikke er Durek eller Martha som står bak denne wikipedia-siden. https://no.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett Sitat Denne siden ble sist redigert 16. sep. 2025 kl. 20:28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå