Gaea Skrevet 19. juni 2022 Skrevet 19. juni 2022 vidor skrev (På 4.6.2022 den 17.47): Ikke bruk Plumbo. Prøv med Mundin som proffene bruker som er mye bedre en puveret til Plumbo. Kan være at dette er nok til å utbedre dette uten å begynne å skru opp ting. Edit: Etter at jeg byttet ut Plumbo med Mundin har jeg veldig sjeldent trengt å fikse tette sluker og vasker. Eneste jeg bruker det til normalt er å smøre avløpende sånn at de holder seg funksjonelle. Har av og til opplevd av toalettet går midlertidig tett, men har begynt å skylle ned etter hvor mye som er i det, så det kan bli et par ganger i løpet av en "økt", men så holder det også til at det ikke går tett lengre. Støtter bruk av Mudin ja! Samme erfaring som deg med det. 1
vidor Skrevet 21. juni 2022 Skrevet 21. juni 2022 Hadde en flaske stående ubrukt så jeg tok å veide den. Den veier hele 1,45 Kg (inkl flaske) for 1 liter.
Mannen med ljåen Skrevet 21. juni 2022 Skrevet 21. juni 2022 Ja, det er litt av poenget. Så det synker ned til proppen og løser opp denne, i stedet for å flyte over. Det vil jo nødvendigvis være en del vann der, siden det er tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå