Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

skralle med forlengelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stamkunde skrev (45 minutter siden):

tips hvor jeg kan finne god skralle med forlengelse med kopp nøkkel til å skru en mutter som er dypt nede i motoren og trangt. 

 

Vet at på skrallesett følger det med forlengere, i de litt store er det to forlengere med. Biltema har brukbare skrallsett, vet ikke om man får kjøpt bare forlengere separat men det er nok verd å undersøke

Lenke til kommentar

Jeg er en "interessert amatør" og ikke utdannet mekaniker, og vet ikke hvor proffene pleier å handle, men jeg pleier å handle håndverktøy hovedsakelig 2 steder:

Verktøy på budsjett handler jeg Biltema.

Skal jeg ha lit mer spesielle ting eller "proffere" verktøy har jeg ofte kjøpt fra Verktøy.no. (i tillegg til nettbutikken har de også en fin fysisk butikk i Skien)

 

Endret av Hollabaloo
Lenke til kommentar
stamkunde skrev (2 timer siden):

tips hvor jeg kan finne god skralle med forlengelse med kopp nøkkel til å skru en mutter som er dypt nede i motoren og trangt. 

 

‘kopp nøkkel’, antar du mener pipenøkkel?
Biltema har det man måtte trenge av pipeverktøy, blant annet pipeforlengere. Husk at nær ‘alt’ av bolter og muttere på en bil skal strammes med et (av fabrikanten) spesifisert moment, Nm på den/de delene man jobber med. Både for lite (kan løsne utilsiktet) og for mye tilstramming (kan ødelegge) er uheldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...