Gå til innhold

Se listen over spill som blir en del av nye PlayStation Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bubba-S skrev (1 time siden):

Har alt dette fra før på PS5... Gamepass er mye bedre og har flere nye spill hver mnd. Blir vanlig ps pluss på meg framover til dette ev. Bedrer seg. Har Xbox SX og gamepass så har mer enn nok

Jeg har også Xbox series X i tillegg til ps5. Gamepass er ikke så veldig fantastisk som fansen vil ha det til, det er jo nesten bare gamle spill der også. Et par day 1 spill av og til er en bonus da men da skal det også være et spill man liker for å ha noe igjen for pengene man betaler for ultimate. 
Jeg er usikker på om jeg også kommer til å betale for noe mer enn vanlig essentials på Playstation, tror jeg venter noen måneder og ser hvordan det utvikler jeg. Har betalt ps plus frem til 2025. Xboxen støver ned til det kommer noe spillbart der, Starfield / Elder scrolls 6.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Abonnementstjenester for spill virker å være et dødfødt påfunn, i motsetning til musikk, film og serier. Og selvfølgelig kan ikke et relativt sett "fattig" firma som Sony konkurrere med Microsoft her. Microsoft kan subsidiere GP i 10 år fremover uten at det merkes på pengesekken. Spørsmålet er jo hvor lenge de gidder å holde tapene i gang.

Lenke til kommentar

Klarer meg fint med "gratis" spel kvar månad, då eg må ha PS plus for online spilling likevel. Ellers kjøper eg spel utenom og bygger eit bibliotek på den måten. Gjerne til nedsatt pris.

Tid er den største ressursen her. Folk har ikkje tid å spele gjennom alle spel som kjem på markedet. Då er det kamp om spilleren og det skjønner spelsselskapene/spelmediene.  Det er spelarane som bestemmer markedet om dagen. Derfor vil aktørene ha folk over på abonnement tjenester. Klarer Microsoft og Sony å få samme spelaren over på begge plattformer i form av abonnement, har begge og medfølgende spelsselskaper underlagt avtaler vunnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...