Gå til innhold

Noen spill jeg bør ta en titt på? (Spill forslag)


Anbefalte innlegg

Har vært en Mac bruker i over ti år, så derfor har heller ikke spill fått mye oppmerksomhet. Men nå holder jeg på å bygge meg en PC, og spilling skal gjenopptas. Hva har jeg gått klipp av siden sist, hva bør jeg teste ut? Tidligere spilte jeg mye: Battlefield Bad Company 2, Command & Conquer Serien, SimCity 4, Half-Life2 og The Sims3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prey er gratis nå på epicgames, så det er verdt en download. Er litt blend mellom Half-Life, Bioshock og System Shock 2 etter det som står i diskusjonen under gamer.no saken.

Vet ikke om det er det beste for å benche maskinen, men virker som det kan justeres bra for å bruke god hardware.

https://www.gamer.no/artikler/herlige-prey-er-gratis-den-neste-uken/514878

Endret av vidor
Lenke til kommentar
RRhoads skrev (11 minutter siden):

Cities Skylines, Planet Coaster og Planet Zoo er fine spill, hvis du likte Sim City 4

Cities Skylines har jeg faktiskt prøvd litt, da det også utgis på Mac. Så det skal jeg definitivt installere. Planet Coaster høres også interessant ut.

 

vidor skrev (21 minutter siden):

Prey er gratis nå på epicgames, så det er verdt en download.

Gratis? Hvordan tjener de da penger? Jeg hater sånn at ting må kjøpes i spill, virtuelle-penger, drakter, våpen osv. DLC pakker er greit.

Lenke til kommentar

 

3 minutes ago, Abnorm said:

Gratis? Hvordan tjener de da penger? Jeg hater sånn at ting må kjøpes i spill, virtuelle-penger, drakter, våpen osv. DLC pakker er greit.

Epicgames som spanderer, så det er ikke bare sneaky ingame purchase som prakkes på folk. Spillet er litt undervurdert, så at de som ikke har kjøpt det har nå en gylden mulighet til å få spilt det gratis. Har fulgt Epicgames en stund og de leverer mange veldig gode titler i sine giveaways.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Abnorm skrev (33 minutter siden):

Gratis? Hvordan tjener de da penger? Jeg hater sånn at ting må kjøpes i spill, virtuelle-penger, drakter, våpen osv. DLC pakker er greit.

Det er en taktikk Epic Games gjør for at spillere skal kjøpe spill i butikken sin. De svømer praktisk talt i penger grunnet Fortnite. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

@Abnorm, hvis du er fan av horror, da bør du teste ut spillet Succubus. Det spillet er allerede ut på Steam. Det er en action horror og foregår nede i helvete, og er i samme universet som Agony.  Elsket du Agoy, så vil du garantert elske dette spillet. Jeg har allerede testet ut det spillet, og elsker det jeg så. 😍😍😍 Nå gleder jeg meg som et lite barn til det spillet kommer ut på konsoll.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...