Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du fått livet ødelagt/fått store problemer p.g a et forhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i et nokså vondt forhold, ja. Tapte sikkert 400.000 totalt i egen formue. Hadde psykiske vansker, ble kjørt inn i alvorlig depresjon. 

Hen sløste penger på en rekke ting. Da snakk om hele månedslønner på alkohol, venner, impulskjøp, og mer til. Ga jeg litt kritikk så ble jeg angrepet av hen og vennene til hen; de fikk jo nokså mye av det selv, så klart. 

 

Videre så var det perioder med utfrysning, tilbakeholdning av sex, og mobbing begått av meg. Sa jeg noe så ble det holdt imot meg i flere år. Gjorde jeg endringer, da bare på hårfrisyren min f.eks., så ble det mye rabalder og perioder med slik plaging. Det var også mye om å gjøre å gi meg dårlig samvittighet for å ville gjøre nokså vanlige ting, som å kose eller ha intimitet med hen. Enda verre var at hen fikk oss til å etablere oss på et fremmed sted for meg. Jeg var isolert fra alt og alle i den tiden. Det var et helvete. Forhold ble vanskelig etter vedkommende. 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 0e207...2f2

Ja. Etter et stygt samlivsbrudd etter utroskap var jeg langt nede psykisk og lette desperat etter å finne kjærligheten på nytt. Traff ei dame som fremstod som en drøm, men etter at vi flyttet sammen og kjøpte hus ble hun etterhvert et monster. Hun var voldelig og full av raseri. til slutt måtte jeg reise i fra henne og jeg mistet det meste jeg hadde. Hun ødela mitt liv fullstendig. idag går ting bedre, men jeg ble satt mange år tilbake som følge av henne. Og jeg har mistet mye av troen på andre mennesker etter dette. Eneste jeg egentlig stoler på nå er nære venner og den nærmeste familie.

Anonymous poster hash: 0e207...2f2

Lenke til kommentar
Gjest 001b5...0dc

Eksen bare stakk av en natt. Skulle på jobb på nattevakt og kom ikke tilbake. Så begynte pantene på huset vårt å komme. Til slutt hadde delen til eksen 3,5mill i pant på sin halvdel. Jeg brukte lang tid og mye krefter på å få ordnet alt, og var så langt nede og psykisk utslitt av det hele at jeg var nær å gi opp det hele. Men jeg klarte det, og i dag eier jeg huset alene. Eksen har gjeldsordning og leier en trang, liten leilighet.

Anonymous poster hash: 001b5...0dc

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest d750d...283

Jepp her og. Holdt på å miste barna til barneverent  og endte med barn i utlandet , mistet jobben og økonomisk ruin. Men nå er det en 4-5 år siden og har fått innvilget gjeldsordning og holder på å gjøre opp for meg og håper ting blir bedre om 3 år. Skal aldri inn i noe sambo forhold igjen. Kjæreste ja takk men ikke noe samboer. Har bare hatt ett forhold i mitt liv.  Er nå 54 år gammel kvinne. 

Anonymous poster hash: d750d...283

Lenke til kommentar
Gjest d2cf1...9e6

Ja. Utro sosiopat-dame. Manipulering og kontrollering og konstant tildeling av skyld og psykisk nedbryting. Ble syk av forholdet, men ble værende pga barn. Til det ikke gikk lenger. Angst og depresjon. Har snakket med noen leger, men de er fornøyd så lenge livet humper og går virker det som. De strekker seg til å dele ut en lenke til en samling youtube-videoer hvis man sier ting er ganske kjipe og ber om hjelp. Ventetiden for psykolog er mange måneder eller år. Sannsynligvis ferdig med forhold til andre for alltid.

Anonymous poster hash: d2cf1...9e6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...