Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke kontakt med skriver


Anbefalte innlegg

allikevel når jeg skal skrive ut så forteller den at får ikke kontakt med skriveren. 

Det står til og med at skriveren er tilkoblet, men så får jeg til respons får ikke kontakt med skriveren.

Hva i alle dager skal jeg gjøre?

Det er ikke lenge siden jeg fikk til å skrive ut med samme metode og med ledning.

tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er canon ts3151. Jeg googlet og fant stedet der man finne en driver, men siste etappe virker å ta lang tid. 

Det står skriveren er oppdaget, vent til innstalleringen er fullført. Det kan ta en stund. Hatt i 15 minutter... uten at installeringen er blitt ferdig. 

Nå valgte jeg kabel. Da jeg hadde kabelen i fra skriveren, så ba innstalleringen meg pent å fjerne kabelen fra pc, og da fortsatte den, senere måtte jeg sette den igjen med installeringen. 

Men det jeg ikke vet med wifi etc. Fordi jeg har ikke ruter i huset enda. Kan jeg bruke skriveren trådløst da?

isåfall ville jeg valgt det som en løsning. 

Lenke til kommentar
kremt skrev (Akkurat nå):

Hadde en lignende skriver. Trådløst var umulig å få til, holdt på i timesvis med alle mulige guider. Kabel funket bra. Printere er noe dritt, sånn generelt.

da blir det motsatt for meg, med kabel ble det ikke noe fortsettelse, men trådløst via mobil funket veldig bra. Virker som at alt går igjennom. Dermed får jeg mulighet å skrive ut en returlapp og sende pakke tilbake. 

Lenke til kommentar
  • Hårek endret tittelen til Får ikke kontakt med skriver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...