Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 32


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (12 minutter siden):

Var da flere feilpasninger å glede seg over 

Manchester United-spillere skjønner ikke at man må sentre FORAN medspillere for å beholde farta på vei oppover i banen en gang. Vi snakker om enkle ting som for 30 år siden var tips i Boing-klubben sitt medlemsblad. Kanskje de burde melde seg inn der, ser man kan få en pakke til en verdi av 700,- for bare frakta på 29,-  og det gir jo spillerne utrolig mye nyttig lærdom

Lenke til kommentar
bshagen skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal de det, de tjener jo bedre? Om noe så burde jo andre spillere komme til United, trenger ikke gjøre mer enn å jogge rundt 90min i uka til 4 mill. Snakker om godt timesbetalt for litt mosjon 

Hehe, ser poenget. Men rett skal være rett, City har det høyeste lønnsbudsjettet i ligaen, ganske så mye mer enn United og.

  • Manchester City - £355m 
  • Chelsea - £343m
  • Manchester United - £323m
  • Liverpool - £314m
  • Arsenal - £244m
  • Tottenham Hotspur - £205m

https://www.marca.com/en/football/premier-league/2022/03/06/622504ab22601d94458b458e.html

Men på underprestering i forhold til lønn topper United greit!

Store muligheter for at United forbigås igjen av Liverpool også til sommeren siden en del dyre kontrakter går ut. De var forbi for et år siden mener jeg å huske.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (13 timer siden):

[...]

Store muligheter for at United forbigås igjen av Liverpool også til sommeren siden en del dyre kontrakter går ut. De var forbi for et år siden mener jeg å huske.

Prøvde å finne oversikter for hver enkelt spiller (i United) og de fleste viste da rundt £220m i året. Uten at jeg fant de mest kredible kildene... [1] [2] [3] [4] osv.

Uansett, om vi tar utgangspunkt i den første linken viser den at:

Pogba, Cavani, Mata og Lingard sine kontrakter går ut til sommeren. Det tilsvarer 18.81% av de totale lønnsutgiftene.

Sommeren 2023 går kontraktene til DdG (om vi velger Henderson i stedet), Ronaldo, Jones og Matic ut, dette tilsvarer 26.32% av de totale lønnsutgiftene.

United vil med andre ord få frigjort svært store midler for det kommende overgangsvinduet og det neste.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (8 timer siden):

Er i grunn overrasket at det er så liten forskjell da 5 av de 10 best betalte spillerne lønnes av United.

Ja, noen trekker veldig opp. Er skjevt fordelt i United, med en god del spillere som tjener "lite" sammenlignet med i andre klubber. Wan-Bissaka, Bailly, Telles, Jones, Lingard har mindre i lønn enn de fleste har i Chelsea osv.

Ben Chilwell har til eksempel omtrent det samme i lønn som Telles og Wan-Bissaka har til sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...