Gå til innhold

Anmeldelse: LEGO Star Wars: The Skywalker Saga


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 hours ago, thomasenger said:
On 4/4/2022 at 10:06 PM, LoveAss said:

For den virkelige fansen så er det fortsatt kun 6 filmer.

Hvordan definerer du virkelige fansen?

Vi som kan star wars og ikke aksepterer at sagaen vi har så varmt om hjertet blir kastet i søpla og pisset på. 

Episode 1-3 var ikke perfekte men de fylte hvertfall ut plottet som manglet før originalene og brøt ikke med grunnlegende aspekter ved sagaen... Også var de ikke gjennomsyret av politisk woke-agenda.. 😅 

Lenke til kommentar

15 filmer, 15 serier... en haug med spill og bøker.

Seriene har alltid vært langt bedre enn filmene, og enkelte spill har vært greie.

Det er ikke så mye som er spesielt dårlig, men de fleste er svært lite objektive når det kommer til star wars.

 

Lego spillene har alltid vært gode innslag, men skulle faktisk ønske de baserte seg mer på seriene.

Det er ikke så mye man kan gjøre med historien fra filmene, da det ikke er så mye historie å jobbe med.

Kanskje det hadde vært bedre om det hadde sin helt egen historie?

Lenke til kommentar

Jeg har bare fått spilt til Revenge of the Sith men hittil så liker jeg hvordan spillet er i forhold til free roaming, viser de viktigste scenene og jeg ser frem til å spille resten av spillet. Jeg vil si at spillet er sånn 7/10 selv om jeg har bare kommet til EP.3

Endret av The_Swordman1
Lenke til kommentar
8 hours ago, LoveAss said:

What? 🤣 Så du mener å påstå for eksempel at Luke ikke har karakterutvikling i løpet av originalene? Hvilken planet er du fra? 🤔

Nei, egentlig ikke. Orignale SW og sequal trilogien, er ganske hjernedøde blockbusters. Ala dagens MCU, de går fra punkt A til B, så eksploderer ting.  Så får du noen få minutter med dialog for å halveis forklarere hva som skjer og hvorfor det snart blir flere eksplosjoner.

Luke og Rey har like mye karakter utvikling i sine trilogier. Forskjellen er at i 1977-83 hadde star wars monopol på fantastiske effekter og rom eventyr.

I dag forsvinner SW i mølja med alle andre effekt filmer og da er den svake historien  og karakterene mye mer  synlig. Pluss at man ikke har nostalgiske øyne.

Sammenlign Luke sin karakterer utvikling i Orignale trilogien med Ahsoka i clone wars og det er enorm forskjell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...