Gå til innhold

Skulle gjøre smarthjem enkelt – det viser seg å være vanskelig [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt noen dingser gjennom tidene, men erfaringene er som beskrevet i trådstart. Oppsett, bruksanvisninger og kommandoer som kun fungerer i utviklerens hode, begrenset holdbarhet og manglende standarder er bare noen av stikkordene.

IT-bransejns største utfordringer er pedagogiske evner og robusthet i løsningene. «Dingse-markedet» er fortsatt for ungt til å bli kalt seriøst……

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Inspector skrev (På 29.3.2022 den 7.06):

Har kjøpt noen dingser gjennom tidene, men erfaringene er som beskrevet i trådstart. Oppsett, bruksanvisninger og kommandoer som kun fungerer i utviklerens hode, begrenset holdbarhet og manglende standarder er bare noen av stikkordene.

IT-bransejns største utfordringer er pedagogiske evner og robusthet i løsningene. «Dingse-markedet» er fortsatt for ungt til å bli kalt seriøst……

Dagens spørsmål:

Hvorfor må jeg både bruke Telias fjernstyrer og tvfjernstyreren for å se et opptak og spole over reklamen?
Hvorfor er deler av reklamen bare en svart skjerm ?
Hvorfor slår Telias fjernstyrer lydplanken av men ikke på ?
Hvorfor er det kortvarig «heng» når jeg bruker Telias fjernstyrer?
Hvorfor får jeg tidvis beskjed fra lydplanken om å logge på Googlekontoen når tv er avslått?
Hvorfor er det knølete å søke etter programmer og serier i de forskjellige appene?

Disse dingsene med tilhørende bruker-uvennlighet fortjener en plass på skraphaugen….

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...