Gå til innhold

S22 ultra funker dårlig...


Anbefalte innlegg

Tror dette er den samsung telefon jeg er mest skuffa med så langt... vurdere å gå tilbake til z fold til de får det fikset.. flere som plages?

Låser seg hele tiden, mange apper virker veldig treige, noen funker knapt. Å YouTube og netflix har problemer med at lyd og video ikke er i sync så det blir ikke brukt heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja min var også ekstremt treg i starten, men mye løste seg med den siste programvareoppdateringen (S908BXXu1AVC6)

Har dog aldri hatt problemer med at lyden kommer ut av sync.

Raskere lading og sd 8 gen 1 hadde dog vært foretrukket, men ettersom jeg har skjønt så var forskjellen på sd og exynos enda større før.

Endret av bruker-540634
Lenke til kommentar
Formula90 skrev (5 timer siden):

Tror dette er den samsung telefon jeg er mest skuffa med så langt... vurdere å gå tilbake til z fold til de får det fikset.. flere som plages?

Låser seg hele tiden, mange apper virker veldig treige, noen funker knapt. Å YouTube og netflix har problemer med at lyd og video ikke er i sync så det blir ikke brukt heller...

Jeg kan bytte fold 3 med deg om du holder til på riktig side av landet, men jeg syns nå fold oppfører seg buggy også så om note22 er verre er det ikke et godt tegn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...