Gå til innhold

Opptak telefonsamtale Samsung Galaxy S21 ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Starting with Android 9, Google added limitations that prevent many apps from recording your phone conversations. The apps may seem to work, but when you play the recording, you hear only silence or just your end of the conversation." Kilde: PCMAG.com

"You must be in a country or region where call recording is supported. Call recording isn't available everywhere. Features vary based on your country or region." Kilde: Google support

 

 

Lenke til kommentar
ilpostino skrev (På 22.3.2022 den 16.01):

"Starting with Android 9, Google added limitations that prevent many apps from recording your phone conversations. The apps may seem to work, but when you play the recording, you hear only silence or just your end of the conversation." Kilde: PCMAG.com

"You must be in a country or region where call recording is supported. Call recording isn't available everywhere. Features vary based on your country or region." Kilde: Google support

 

 

Ja, på min koreanske v50 så var det integrert i programvaren. Så er regionale forskjeller, var dog ikke klar over at det var google som implementerte restriksjonene.

Men litt rart da at på min europeiske oneplus 8 pro(android 10 og 11) som jeg kjøpte ny her i norge så kunne jeg ta opp samtaler med denne appen:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...