Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste som alltid er sliten


Gjest 66050...9a3

Anbefalte innlegg

Gjest 66050...9a3

Hei! Kjæresten jobber som barne- og ungdomsarbeider i barnehage, og virker utrolig sliten fra mandag til fredag. Vi har vært sammen i ca. 1,5 år. I starten merket jeg ikke så mye til at hun var sliten. Vi gikk turer, hun trente 3 dager i uken og virket opplagt. Etter som tiden har gått virker hun mer og mer sliten og misfornøyd med jobben. Hun har lite overskudd til å gjøre andre ting enn å se på tv, utenom lørdag og søndag. Hun er også irritabel i ukedagene. Sex er som regel fraværende utenom i helgene.
 

Hun klager ofte ting som skjer på jobb og over dårlig lønn, men avslutter alltid med å si at hun egentlig liker selve jobben.

Hun snakker ofte om at hun ønsker egne barn, noe jeg også ønsker på sikt. Likevel merker jeg at jeg blir skeptisk til å ta på oss en så krevende oppgave når hun allerede ser ut til å ha mer enn nok med komme seg gjennom hverdagen uten barn.

 

Hun verdens beste jente og jeg elsker henne over alt, men jeg synes dette er vanskelig.

Anonymous poster hash: 66050...9a3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk av medisiner som f.eks. p-piller fører ofte til depresjon etter bruk - og dersom det er preventivet dere bruker kan kan det være du ser endel forandring på livskvaliteten til kjæresten din når hun går av det - så dersom dere vurderer barn i fremtiden, kan det  godt være en god ide å bruke alternative preventiver en stund. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...