Ustedalen Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Jeg får meg en data i førstkommende uke, og jeg lurte om om dete er noen spill som anbefales på det sterkeste????
tor_erik Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Max Payne 2 Call of Duty Rise of Nations Broken Sword 3 TOCA Race Driver osv, osv... Ta en tur i butikken, noen steder finner du bl.a. Unreal 2 og GTA VC til 99,-
Elyas Machera Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Age of Mythology Warcraft 3 Morrowind Neverwinter Nights o.l.
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Nå florerer det med slike "Gi meg tips til spill"-tråder, så du er kanskje best tjent med å bruke søkefunksjonen!
Falcon_ Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Kanskje du skal si hvilke type spill du liker
Ustedalen Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Kanskje du skal si hvilke type spill du liker Jeg liker first person shooter, strategi og spill som er bra.
SoniX Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Bilspill: Need For Speed : Hot Pursuit II Need For Speed : Underground Microsoft rallisport challenge Rally Championship extreme Strategi: Warcraft 3 + Frozen Throne(expansion) Lords Of Everquest Age Of Mythology + Titans(expansion) C&C Generals + Zero Hour(expansion) First Peson Shooter: Call of Duty! Serious Sam 1+2( de er billige, men kul grafikk og vanvittig moro.... "løp og drep") Max Payne 1+2 Vietcong Online: Call of duty Deltaforce : Black Hawk Down Starwars Galaxies (MMORPG) Anarchy Online (MMORPG) Fins nok fler, men det er disse jeg har hatt det mest moro med... Lykke til med game huntinga
ZeZar is BACK Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Beste RTS: AoM Empires: Dawn of the Modern World WC3 C & C Generals osv FPS: Call of Duty HL 2 snart ... Doom 3 snart tja... må vel si BF 1942!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå